Pco-kuren, laat ei of zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nen87, Apr 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hey meiden,

Ik ben benieuwd wat jullie denken van mijn verhaal. Ik heb pco. De afgelopen maanden zijn mijn cycli wel onregelmatig, maar niet zo erg als in het begin voordat pco werd vastgesteld. Toen had ik cycli van 5 en 6 maanden.

Ik gebruik ovulatietests, wetende dat deze een vals positief resultaat kunnen geven vanwege pco. De afgelopen maanden heb ik er echter nog nooit vals positief mee getest. Elke keer als ik een donkere test had, was dit ook echt voor mijn eisprong. Op CD 15 had ik ook weer zo'n donkere test. Ook had ik een paar dagen erna wat lichte krampjes onder in mijn buik. Normaal voel ik mijn ei wel feller, maar ik ging er vanuit dat dat mijn ei was geweest. Nu voelde ik gisteren opeens een superfelle steek in mijn buik. Dat bleef ook even aanhouden. Ook als ik ging zitten, voelde het net alsof er een mes in me werd gestoken, alsof alles plaats moest maken daaronder. Voor de zekerheid dacht ik, laat ik een ovulatietest doen. Deze was positief! Maar een ei en een posi ovutest komen toch nooit tegelijk??

Ik heb vanmorgen weer een ovutest gedaan en deze was net zo donker als die van gistermiddag. De zwangerschaptest van kv (2 voor 5) is negatief.

Zijn dit nu de kuren van pco? Of zou ik een laat ei gehad hebben? Of ben ik gewoon zwanger en is het hormoon nog niet hoog genoeg voor een zwangerschapstest? Ik snap er niks van..

Liefs

Share This Page