Geen ervaring mee. Omdat mijn vriend in aanmerking komt voor tese, was het advies van de fertiliteitsarts was om een belrondje te doen langs de ziekenhuizen die tese doen, om te informeren naar wachttijden e.d. Zij noemde AMC, Radboud en Gent. Brussel en Düsseldorf noemde ze niet. AMC is voor ons het meest praktisch en er was geen lange wachttijd, dus vriend heeft gebeld voor een afspraak. Weer een vragenlijst toegestuurd gekregen en deze hebben we voor onze vakantie opgestuurd. Bij thuiskomst lag er een brief met een afspraak op 28 oktober. Dus ben benieuwd...
Begrijp wat je bedoelt. Het is heel fijn om iets te kunnen vragen aan meiden die heel veel antwoorden hebben. Zeker toen wij de eerste keer de uitslag kregen, was het prettig om met mensen te 'praten' die hetzelfde hebben meegemaakt en weten wat je voelt. Maar aan de andere kant zijn de meesten in een heel andere fase...
Ik zal eens een clubje maken en dan nodig ik jullie uit. Mochten de meiden die al verder zijn willen aansluiten is dat heel fijn. Maar dan hebben we twee plekjes omte kletsen... een waar ook over kindjes wordt gekletst en een waar dat niet gebeurd.
Absoluut. Ik ben heel blij dat alle meiden op het topic ons kunnen en willen helpen! Maar ik merk toch nu het allemaal wat specifieker en concreter wordt, dat ik niet al mijn details openbaar wil neerzetten.
Marlin paranormaalplein kun je haar vinden!! Inge heet ze. Ik zie haar eind oktober want ze gaat bijna met vakantie. Benieuwd of ze contract kan krijgen met mini.
Echt heel interessant Poppetje. Ik ben heel benieuwd of het haar lukt. Weet ze al dat je zwanger bent?
Mag ik ook in jullie clubje meepraten? Wij zijn in afwachting van onze tese op 9 januari. Schrijf ook in geen enkele zaadcel gevonden maar deel het probleem. Zet haar ook niet alles op...