Nee, je kan hiervan niet zwanger raken net als dat je dat niet kan van schuren tegen elkaar aan met ondergoed aan. Ga lekker aan de ac ofzo want deze situaties maken je onzeker, hierdoor blijf je gekke vragen posten en blijf je gekke antwoorden/reacties krijgen
Haha moet hier wel om lachen die vraag.. nee het ken niet maar als ik jou was weet natuurlijk niet hoe oud je bent maar je komt erg jong over zou ik echt snel wat gaan gebruiken las dat je in februari een spiraal ging nemen maar als je vanplan bent deze maand januari nog een keer te ‘spelen’ met je vriendje zou ik sowieso een rubbertje laten om doen voordat jullie t zo genaamt vergeten en dan toch op kip zitten
In de tijd datje dit topic hebt gestart en hebt gereageerd op antwoorden, had je ook bij de HA kunnen zitten om je spiraaltje te laten plaatsen. Gezien je toch niet aan het leren was voor je examens. Ik zou je voor nu lekker focussen op je examens en even een maand aan geheelonthouding doen. Dan hoef je je tijdens je examens ook niet druk te maken over een misschien verdwaalde spermacel.
Ons leerden ze ook dat je zwanger kon raken van schuren en voorvocht, hoor! En toen ging ik proberen zwanger te raken, waarbij er twee jaar lang maand in maand uit 'uit volle borst in de kerk werd gezongen' om het zo maar even te noemen , en begreep ik dat dat één grote leugen was geweest.
wow na 2 jaar nog spontaan zwanger geraakt? Hoe heb je dat vol gehouden meid? Ik word echt helemaal gek en moe van dit alles