Het ís ook om gek en moe van te worden. We waren wel al bezig in de medische molen, hoor. Dat zorgde voor afleiding en (een piepklein beetje) hoop. Hebben jullie de stap naar de huisarts al gemaakt? Dikke knuffel voor jou.
Jah al lang meid, echo gehad, bloedtest, sperma onderzoek, en 19 dec HSG gehad, en die was ook allemaal goed. Toen ik in het begin die bloedtest heb laten doen, kwam daar alleen uit dat de chlamydia antistoffen bij mij positief waren, ze zei dat dit betekend dat ik in het verleden chlamydia heb gehad ofzo, echt heel vaag. Maja verder kom ik niet echt. We zijn nu 1 jaar en 3 maanden verder..
Ik heb alleen geleerd dat je van onbeschermde seks zwanger kon worden en dat al t andere niet tot een zwangerschap zou leiden.... dat gezegd hebbende, ik werd de eerste keer ook pas 15 maanden flink zingen zwanger en nu in 1x... heeft toch ermee te maken dat er een flinke dosis geluk bij komt kijken.
Ik denk het, ik heb morgen weer een afspraak bij mijn arts om het vervolg te bespreken.. ik denk dat ze gaat zeggen dat ik nog 6 maanden moet proberen..
Ik heb gisteren ook wel voor ik ging slapen een maandverband in mijn ondergoed gelegd, (zonder dus mijn handen te wassen) omdat ik een beetje bloed verloor en daarmee heb ik een hele nacht geslapen. Dit verandert de zaak niet he?
Ohhhhh dat had je nou net niet moeten doen meid!!! Want nu je dit hebt gedaan ben je 100% zwanger ♀️♀️♀️
Ik hoop voor je dat je geen examen hoeft te doen in biologie...en dan met name voortplanting... Domme vragen bestaan niet,zeggen ze...wel dus
Nou lekker hygienisch ben jij... bah.. je wast je handen toch nadat je bij jezelf hebt zitten wroeten?! Daarnaast geloof ik niet meer dat dit serieus is...
@meisje2 Niet zo happen. Je kunt niet zwanger zijn, ook niet na het maandverbandverhaal. Let it go, concentreer je op je tentamens en laat zo snel mogelijk dat spiraaltje zetten.
Het is niet mijn bedoeling om te "happen" en zie ook niet echt waar ik dat deed. En dan begint school inderdaad opnieuw, maar niet voor mij. Ik zit aan de universiteit en heb examens