Oww nee het is niet uit te leggen... Kort samen gevat, iets met 2 meisjes en een ik-geloof milkshake in zo'n ijscoupe glas en dan likken ze eraan en spugen ze er op en kotsen ze erop en likken ze er nogsteeds aan en poepen ze erop en likken er nogsteeds aan... Het is al jaaaaren geleden tijdens mijn dienst en ik durfde er maar half naar te kijken ik was nog de hele nacht misselijk ervan Hahahaha
Ik zei ook in mijn post dat ik naar huis gereden ben, hoe oud denk je dan dat ik ben? Akkoord, mijn vragen komen niet slim over, maar ik vroeg gewoon bevestiging, omdat ik niet zomaar een map wil nemen als dat niet nodig is.
in ieder geval, bedankt en hoop dat jullie je plezier gehad hebben met me uit te lachen en jullie stem te veranderen om me te pesten. Lekker volwassen....
Kom op. Universitair niveau en dan dit soort vragen stellen? Op deze maníér ook? Dit neemt geen mens serieus, sorry.
Welke manier? Ik stel gewoon een vraag? Ik zit al in mijn 3de jaar en geen probleem dat niemand dit serieus neemt, het is niet alsof ik verantwoording moet afleggen
Ben benieuwd, wat studeer je? Ik doe een open bachelor en mijn verloofde is derdejaars psychologiestudent.
Niet erg volwassen inderdaad om op deze manier te reageren. Maar meisje, als je dit soort paniek wilt voorkomen, doe het dan veilig... concentreer je op je opleiding en zorg dat er zo snel mogelijk goede anti conceptie komt. En zorg dat je wat meer weet over voortplanting.
Ik ben dierenarts in spe en zit nu bijna in de helft van mijn opleiding. Ik weet voldoende over de voortplanting, ik had gewoon vanalles op het internet gelezen en dacht hier meer duidelijkheid te krijgen. Wat ik ook kreeg, dus ik denk dat we kunnen afronden.
En toen was het stil. Wat toevallig! #sarcasmemodusuit Aanrader: juridische nadruk, aangevuld met oa neuropsychologie en ethiek.
Ik studeer in België, hier is dat een zware opleiding van 6 jaar aan de universiteit. Gemene reactie, maar oké
Niet helemaal, is een 6 jarige universitaire opleiding. Als de dame in kwestie daadwerkelijk deze opleiding volgt vind ik het echt schokkend en bedroevend dat je kennelijk echt niet heel snugger hoeft te zijn om deze opleiding te doen.
Misschien gemeen. Ja, mee eens. Excuses. Maar kom óp. Je weet genoeg over voortplanting...? Zware opleiding aan de universiteit? Hier hebben we ook dierenartsen. Ze doen hooguit een hbo. En je schrijf- en denkniveau staaft slechts alle flauwe Belgenmoppen die we hier in Nederland zo hardnekkig in stand houden. Jammer, want stigmatisering blieft niet mijn voorkeur.
Wow van een persoonlijke aanval gesproken hier. Ik ben goed in wat ik doe en ja ik heb hier domme vragen gesteld. Maar dat weerspiegelt niet hoe groot mijn IQ is of hoe snugger ik ben.