Niet zo gepikeerd doen. Je vraagt of je zwanger kunt zijn , het antwoord was nee. Die vraag an sich is al niet heel snugger maar ok, kan. Vervolgens stel je een vraag of t nu wel kan door gebruik van maandverband. En je bent halverwege je studie tot dierenarts. Echt no way. Je hebt geen benul van de basis van voortplanting. Dat heb je op de lagere school zelfs al geleerd.
over mijn schrijf- en denkniveau: in bovenstaande reacties staan verschillende dt-fouten, dus misschien moet je die persoon dan maar eens aanspreken op haar schrijfniveau, ipv mij.
Schrijfniveau omvat wel ietsje meer dan ‘t Kofschip. Je benadrukt met dit bericht slechts m’n punt. Alweer. Oké en nu laat ik me niet meer uit de tent lokken. I’m out.
Als je een koe insemineert weet je toch ook dat het niet voldoende is om er een doekje tegen aan te wrijven? Lezen op het internet is niet altijd de waarheid lezen. Internet staat vol onzin.
Hoe hoog je baarmoedermond zit is afhankelijk van waar je zit in je cyclus. Deze kan dus ook inderdaad vrij laag liggen
@meisje2 Mocht je nog vragen hebben over de kans op een zwangerschap adviseren we je contact op te nemen met je huisarts. Dit topic doe ik dicht.