Ik heb net die vlekkenverwijderaar van ariel gesmeerd op een broekje en opeen beginnen m'n vingers te prikken en heb hele witte aanslag op m'n vingers zelfs na t wassen. T lijkt wel of er een schimmellaag op me vingers zit en t prikt. T gaat er maar niet af. Ik heb net dat info nummer van Ariël gebeld en die is gesloten vandaag maar ze zeggen dat indien je belt voor medisch advies na gebruik van dat produkt dat je dan maar je huisarts moet bellen. Dan zou ik nu de hp moeten bellen maar twijfel hierover. Denk jullie dat die aanslag nog verdwijnt?
ja verdwijnt na een paar dagen heb ik al vaker gehad word wit en je vingers worden droog maar trekt weer weg
hmm dat spul is dat echt agressief! ik zou wel even naar de hap bellen gewoon of hun tips hebben mischien wel boter op smeren?
Heb het niet gehad en ik gebruik ook echt heel regelmatig die vlekkenverwijderaar van Ariel. Is het geen allergische reactie?
Nee het is echt daar van. Ik had het uit die hoge fles met die dop erop die je in de wasmachine moet doen. Helemaal wit en prikken.
ik heb net van die vlekkenverwijder korrels van Ariel gebruikt...kom er niet met de vingers aan..maarre....bleken die korrels ook de handjes?? En als het zo agressief is, is het dan wel toe te vertouwen aan al onze mooie kledingstukken??
nou dat is inderdaad wel een beetje gek zeg!! wel de handjes maar niet de stof..mss als je het wat langer gebruikt dat de stof sneller dun wordt ofzo?? maar gebruikt iedereen het bij iedere wasbeurt?? Ik alleen als ik zie dat er wat tussen zit met ernstige vlekkern (zoals gras ed) heb al wel gezien dat dit agrie spul geen verf uit een spijkerbroek kan trekken....
Oooo dat doet pijn ja!!! Goed blijven wassen (tenminste, doe ik altijd als het mij gebeurt) met zeep. Trekt vanzelf weg, bij mij meestal na een uurtje (misschien iets korter).
Thanx meiden voor jullie reacties. Ik hen net effe een tijd lang me handen gewassen met warm water en dat witte is er nu vanaf alleen prikt t nog beetje. Het is dus best agressief spul.