Levenslang met dwang elke maandag 21.30 rtl5

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Naar eigen zeggen streeft ze perfectie na, maar werkelijk die hele verschijning, het ziet er toch niet uit met die make up en die hoed! Ze kan zo de kermis op :) En die verbrande benen.
    Jan kooiman ziet er heerlijk uit in zijn tennistenue met omgekruld bandje ;)

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik snap het ook niet hoor. Zo tegenstrijdig.

En dan heeft ze het over mensen die ze op straat tegenkomt in lelijke kleding. Uhm...ziet ze soms elke keer zichzelf in een winkelruit...:cool:

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik schakelde later in, maar ik dacht dat die Kimberly een opdracht had gekregen om de hele dag als clown verkleed te gaan.

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou ik ben dus niet de enige gelukkig... Ik irriteer me mateloos aan Kimberly. Ze vindt zichzelf perfect... Say what??? Ik kan het gewoon bijna niet geloven, is ze actrice ofzo? Ze ziet er niet uit!!! En dan ook zeggen dat de rest van de groep haar niets interesseert. Bah, wat een egoïstisch mens!

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Jan Kooiman mag de hele dag wel op mijn bed komen zitten. Omg wat een lekker hapje is die gast!!

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Zitten??? Liggen!!! :p

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik pieste in mij broek dat ik haar benen zag:) gelukkig vrij gelijk op beide benen anders krkjgt ze daar slapeloze nachten van...

Laat even een bekende make up artist komen tis nu net een drag queen. Vind haar ook heel onaardig doen tegen de hulpverleners. Apart kind.

Martine heeft een ontzettende lief stemmetje... hoog knuffelgehalte ofzo ghehe

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik dacht serieus eerst dat ze rode sokken aan had! Pipo!

9. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
  10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Het ergste vind ik dat ze gewoon zegt dat ze vind dat mensen beneden haar staan als ze bijvoorbeeld een gaatje in hun schoen hebben. Wie the f*ck denkt ze dat ze is.... En hoe ze dan indd staat te janken als een klein kind. Mijn 6 jarige jankt nog volwassener pfft..
    *irrimode off*

11. unknowable

unknowable Niet meer actief

Heerlijk programma hé! Zo aandoenlijk en ontzettend knap dat ze zichzelf zo kwetsbaar op durven te stellen voor heel Nederland.

Werk zelf ook in de hulpverlening en heb genoeg cliënten met soortgelijke gedachten.

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Op t viva forum reageert Marieke (symmetrie) op wat opmerkingen en vragen, heel sympathiek :)

13. unknowable

unknowable Niet meer actief

Nice! Heb even het hele Viva-onderwerp terug gelezen :D

Hoezo vervelen? :(;)

14. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    ik heb ook alle afleveringen gezien en bijna alle kandidaten hebben echt mn sympathie.
    Vind Micheal, degene van het zwembad zo ontzettend aardig overkomen terwijl mijn eerste indruk was dat hij harstikke arrogant was. ( eerste indruk is niet altijd de juiste blijkt maar weer)
    Maar die Kimberly!!!!! Wat irritant. Ze stelt zich helemaal niet open voor de therapie. Iedereen moppert wel en stribbelt tegen maar ze gaan er wel voor.
    En dat ze iemand een varken noemt omdat er een bandje verkeerd zit en zelf er met die verbrande benene en pipomake-up er ook niet uitziet...
    naast dwang moet er echt nog wat meer aan haar gesleuteld worden zeg.

Had trouwens zo te doen met die kabels toen Michael bleef hangen. Stond echt doodsangsten uit ( wat ik me voor kan stellen. Maar ze deden het maar mooi!

15. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Dit meisje is gewoon psychisch echt niet in orde. Ze snapt ook niet dat dit soort opmerkingen niet horen, en dit soort meisjes zijn gewoon niet in staat om sociaal verantwoord gedrag te vertonen :) Dus ik snap dat je het irritant vind maar wellicht is t beter te begrijpen als je inziet dat een psychische aandoening heeft.

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh dat snap ik heus.. Maar dan vind ik dr alsnog irritant :p

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

18. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Jaaa ik vind Martine ook zo lief! Elke keer als zij iets zegt dan zeg ik bijna 'aaaahhh' :D
    En Michael: ik vind hem een topper!

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kan me in allemaal vinden behalve in Kimberley. Dit is niet alleen dwang. Die heeft een andere aandoening denk. Ze vind zichzelf perfect maar ziet er niet uit. Vond haar vanaf dag 1 al verschrikkelijk . Zegt ze tegen die knappe meid ( weer zo der naam niet) ja ik zie er jonger uit als jij maar dat zeggen er meer dat ik er jong uitzie. Nou dat vond ik zo'n rare compliment aan jezelf.

Heb zelf als kind//tiener last gehad van dwang. Zo moest ik bijv sltijd op een stoeptegels staan en mocht niet op de voeg. Dan was ik compleet van slag. Drinken uit glas van een ander :( gadver. Zelfs van zusjes etc was ik vies . ( nu gelukkig niet meer ). Ging niet slapen voor me kamer was opgeruimd en poppen en knuffels moesten bovenop liggen in de speelgoedbak anders konden ze stikken voor mijn gevoel. Zo nog wel wat onzin dingen. Gelukkig heb ik therapie gehad voor wat anders ( verkrachting en ontvoering met 9 jaar) en toen ik dit onder controle had verdween de dwang.
    Heb nu nog wel is neigingen maar kan ze prima onderdrukken. Zo kan ik je nog steeds erg storen aan rotzooi en breng de kinderen niet naar school voor alles is opgeruimd en gestofzuigd :). Ben anders heel de dag van slag . Dit is nog het enige maar bepaald niet mijn leven. Probeer het wel expres te laten wachten en zie dan ook dat het geen ramp is .

Deel Deze Pagina