Echt serieus.... Kinderen koop je bij het ziekenhuis. Je man wil niet bij de bevalling zijn dokters advies volg je gewoon lekker niet op Borstvoeding is walchelijk babys alvast op botjes laten sabbelen en friet voeren en comfort voor een baby is niet belangrijk als het er maar mooi uit ziet. .. waar zijn die mensen in hemelsnaam mee bezig!!!!!!!!
Ja en als je veel geld heb kan je een jongetje kopen anders een meisje ....... Ik vond het echt walgelijk!!!! Dat kindje zij ook ja en als ze niet mooi is dan dien we er weg .....
Wiegendood komt veel vaker daar voor Babys sabbelen gewoon op een swarovski nep speen Wij laten zien dat we van onze baby houden door veel geld uit te geven Wij zijn erg preuts daarom geen bv op een feest want dan zijn we half naakt.
Heb vol afschuw zitten kijken! Ze lopen hun hele leven half naakt over straat maar vinden borstvoeding geven beschamend?! Dat kind van 9 wordt geleerd dat babies gekocht worden!? en sexuele voorlichting is beschamend... ze leren pas over babies krijgen als ze gaan trouwen... Om over die wiegjes maar te zwijgen.. vind het verschrikkelijk dat er niet naar de adviezen van de artsen wordt geluisterd met als resultaat dat er vaker wiegendood voorkomt
Ik heb ook liters red bull op tijdens de zwangerschap, doopte de blingspeen van mn kind in de vla en was 3 uur te laat op de doop van mn eigen kind! ook ik heb vol verbazing zitten kijken! Heb medelijden met de kindjes...
Bah ik ga dit niet kijken. Word er onwel van. Ik wil zelf zo graag kinderen en als ik zoiets hoor kan ik wel janken.
Kan iemand vertellen of het deze is? big fat gypsy weddings s03e07 my big fat gypsy christening hdtv x264 barge - YouTube