Velen staan er op het punt om te gaan trouwen of zijn al getrouwd, maar nu had ik de volgende vraag. Over enkele maanden trouwt een zus van mij. Wie weet er een leuk optreden wat we die avond kunnen doen?? ben dus op zoek naar ideeën voor een levensloop. Ik hoop dat er mensen zijn die me aan leuke ideeën kunnen helpen. Wacht in spanning op reacties...
Ik heb de levensloop nog nooit bij ons mee gemaakt maar ik heb jaren terug een feestgids moeten maken en heb van deze site heel veel info af kunnen halen. Succes! http://home.wanadoo.nl/feestgids/
Je kan natuurlijk een plakboek maken van hun...van klein tot nu. Een videopresentatie...mensen van te voren iets laten vertellen. Een powerpoint presentatie met foto's (kan je er ook teksten bij zetten) Euh... verder weet ik het eigenlijk niet... Bedoelde je dit wel? Succes iig! Liefs Elmo
Alle bloopers en afgangen opschrijven en dat naspelen of op lezen is ook altijd erg leuk,meestal leuker voor de gasten dan vh bruidspaar zelf. Of lekker ouderwets de a is van.... de b is van..... Iedereen een blik laten kopen met iets erin, wortels, mais enz en alle etiketten eraf halen!!!!
Voor dit soort dingen kun je naar een feestwinkel bij jou in de buurt !!!!! Bij de trouwerij van mijn tante en haar man hadden we iets met Wc papier gedaan ..... Weet niet precies wat meer ( kan vragen of ze het nog heeft maar acht de kans klein na 12 jaar ) maar wel dat het heel leuk was en dat ze een bestelauto vol wc papier mee naar huis moesten nemen Groetjes Joyce
Bedankt voor de ideeën, We willen dus inderdaad op de avond zelf een stukje doen. Die videopresentatie en dan mensen bloopers laten vertellen is wel een hele leuke.
dat met die blikken is ook erg leuk...hebben wij bij mijn broer en vrouw gedaan.......die wisten 3 maanden niet wat ze te eten hadden!! dat was elke keer weer een verrassing.....(en ja, we hadden ook eenpaar blikken katte voer.......gelukkig hebben ze katten!)
Voor de bruiloft van een vriendin deed de familie een ABC'tje met bij elke letter een klein cadeautje. Elke letter had ook betrekking op een episode uit hun leven. Veel succes en plezier met het vinden van een leuk intermezzo! Groetjes, Wendy
Even een vraag van een hele andere orde: weet je zeker dat ze stukjes, sketches e.d. willen? Vat het niet persoonlijk op maar toen wij trouwden een jaar geleden hebben wij dit (liedjes, sketches, ABC;tjes e.d.) echt verboden. Ik vind ABC'tjes hoe goed bedoeld, altijd tenenkrommend! Daarbij is het voor intimi wel aardig, maar voor anderen die op het huwelijk aanwezig zijn (en verder weg staan) niet boeiend! Informeer dus eerst of het bruidspaar het op prijs stelt!
Schaam schaam, ik heb op ons trouwfeest ook een abc-tje gehad van mijn zussen, alleen dan met namen van mijn exen... Erg shocking om te horen dat ik op een paar letters na bijna een alfabet had Met hier en daar verzonnen namen. En waar moet je dan kijken als je schoonfamilie er ook bij is? Gelukkig was de voordracht in het frys en dat verstaan mijn schoonouders niet. Bovendien dachten ze dat de meeste namen een grap waren. Gurbe? dat is toch geen echte naam? Dus wel! Altijd lastig om wat te bedenken, maar een boek met persoonlijke herinneringen van vrienden en familie doet het altijd goed. Succes en groetjes van Kiki
Mijnimeel, dit vind een goede tip van je. Ikzelf zou het echt VRESELIJK vinden als mensen met van die onzin komen. Ik ga trouwen hoor, dan hoeft een ander geen toneelstuk op te voeren over mijn leven, heb zelf ook een geheugen. Een fotoplakboek ofzo zou ik wel leuk vinden, maar als mensen vanalles uit de oude doos gaan halen, nee bedankt. Liefs Sinnamon
Zo zagen wij dat dus ook. Wij hebben ervaring op het huwelijk van een vriendin van mij waar dat ook werd gedaan. Zij begon gewoon te janken (VAN ELLENDE!). Wat voor veel mensen een "goede grap is" is voor anderen te beschamend. Zo wil je inderdaad niet dat het hele ABC van alle exen voorbij komt. Wat is daar de lol van???? Snap ik echt niets van! Ik vraag me zo wie zo af waar die traditie vandaan komt dat mensen "helemaal los gaan" op huwelijken met sketches, toneelstukjes, ABC'tje, PowerPoint presentaties (ECHT, heb ik laatst gehad!) Inderdaad, waar moet je kijken ! Vreselijk. Dat boek vind ik trouwens een TOP idee.
Wij hebben op ons trouwen een ontzettend leuk gedicht gekregen! Ik zal je wel een PB'tje sturen als ik thuis ben met het gedicht daarin. Het was in ieder geval een gedicht met veel coupletten en het eindigde telkens met: vijfje hier, vijfje daar, J... & en K... zijn een paar En dan werd er door iedereen die aan het geicht mee deed (bij ons 6 personen) een 5-biljet in een pot gedaan. Op de helft gooiden ze het op een andere boeg en eindigde elk couplet met: Ow jee wat een pech: vijfje weg! Dan haalde dus iedereen een vijfje uit de pot. En dat tot de pot weer leeg was! Dit is het leukste gedicht wat wij hebben gekregen.