Ik heb net me tablet binnen en ben een beetje gaan kijken voor apps... Maar zie door de bomen het bos niet meer Kan iemand mij apps aanbevelen?
Ik heb dan wel een iphone, maar denk dat de meeste apps er ook wel zijn voor Andriod (schrijf ik dat zo goed?) Wordfeud is zeker een aanrader! Zo'n leuk spel!! Buienradar (altijd handig!) Nu.nl app, app voor bankieren, ik reis elke dag met de trein dus de NS app is dan ook erg handig (en voor de bus is er bushalte) en dan heb ik nog een app voor t saldo te checken van m'n ov Chipkaart. Uhm Marktplaats, vakantieveilingen, Foursquare is ook erg leuk en handig!
oh die ken ik nog niet!! Al weet ik niet of het nou zo'n goed idee is om die te gaan spelen hihi nog een verslaving er bij
Thnx voor de reacties! Ik heb wordfreud erop staan.. Nu nog spelen.. Ik heb majong er ook oogezet.. Is ook erg leuk en verslavend
Zowel in de app store als in de android market kan ik die niet vinden. Where's my water is ook erg leuk En voor de kids de zappelin app
Pho.toLab PicSay PicsArt Photo Art Color Splash ColorTouch Eye Color Booth Photo Grid Photoshop Veilingen Supermarkt + Reclamefolders ING Bankieren My Shoppinglist Superdeals Thuisbezorgd Facebook Twitter Hyves Messenger Notepad TVGids.tv Angry Birds Pocket Frogs Zoek verschillen Shoot Bubbles Woordzoeker My baby bubbles My baby balloons My baby fireworks Baby toy My baby phone My baby drums Kid paint color Kleurplaten. deze heb ik
Woezel en Pip app en dikkie dik app vindt mijn dochter helemaal het einde. Verder zijn er al heel veel leuke apps genoemd.