rooster/minuren hoe werkt het precies

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door music4life, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

kan iemand mij helpen

het zit zo
    ik werk normaal 20 uur in de zorg,
    ik werk vanaf 21 aug 50% ivm de zwangerschap! (moest van de vk en gyn)

ik heb eigenlijk de 23e okt pas verlof,maar mijn baas had me al vanaf 8 okt niet meer ingeroosterd,(dit rooster maakt hij al ver van tevoren)
    kom ik nou in de minuren? moet ik na de bavalling dus veel meer gaan werken om al deze uren in te halen?

ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

vragen aan je baas?

En zou je 4 weken van te voren met verlof gaan?
    Ik heb wel gehoord dat als je (Gedeeltelijk)in de ziektewet zit je verplicht vanaf 34 weken verlof moet nemen? Maar of dit bij jou ook zo is.

Ik zou het gewoon even vragen.

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Als je ziek bent tgv je zwangerschap dan moet je verplicht 6 weken van te voren met verlof.
    Ik wilde ook graag 4 weken van te voren met verlof maar doordat ik ziek was tgv een laag hb werd dit dus 6 weken.

Achteraf was ik hier heel erg blij mee, kon me thuis rustig gaan voorbereiden op wat er komen ging en de dingen die nog moesten gebeuren op mijn eigen dooie gemakkie doen.

Gr Lydia

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    het ligt eraan waarom je er niet meer op staat... kan het zijn dat je in de plus stond? dan is het logisch dat je verder niet meer ingeroosterd staat... ik werk ook in de zorg en zag ineens dat ik zowat heel december vrij ben.. tja bleek al 3 kwartalen achter elkaar structureel teveel gewerkt te hebben... je moet het ff navragen...

gr jose

Deel Deze Pagina