Zo moe en misselijk!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lientjelove, Nov 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden.. daar ben ik weer, hihi!! Tja het blijven van die vagen kwalen, maar ik ben echt sinds de eisprong (als die er is geweest, ik gok van wel) echt super misselijk en onwijs moe!! Het stomme van die misselijkheid is dat het er de gehele dag is en met vlagen.. het komt opeens op en verdwijnt ook zo weer. Het is soms zo erg dat ik denk.. pff nou ga ik overgeven, maar zo ver is het nog niet gekomen. Ook heb ik afkeur van bepaalde dingen.. vooral van kaas (waar ik normaal zo gek op ben). Ik eet over de gehele dag kleine maaltijden, want dan blijf het goed gaan... maar blijf wel een leeg gevoel houden of ik nog moet eten.. raar hé?? Wat betreft het moe zijn: ik word moe wakker en ga moe naar bed.. hoeveel ik ook slaap (wie weet gewoon een herfstdipje)!! Wie herkend dit??? xxxxx

2. Miranda

Miranda Bekend lid

Jun 6, 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    dit klinkt wel goed! hoop het voor je meid.

3. Lientjelove

bedankt... verder niemand!!! xxx

4. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Ik ken dit ook!

Ik ben sinds 2 weken vaak misselijk.. 'S ochtends als ik wakker wordt dan denk ik meteen.. bah bah! En heb het verder ook de rest van de dag met vlagen.. En echte afkeer tegen voeding heb ik niet.. Ik heb gewoon nergens trek in ;)
    En ik wil het liefst ook de hele dag slapen.. Maarja ben nu sinds een paar dagen erg verkouden. dus misschien wel gewoon een komend griepje?

Ik ben trouwens net 2 dagen over tijd... dus vind het stiekem wel erg spannend!

Groetjes

5. Lientjelove

En heb je al een test gedaan??? Ik ben benieuwd!! Tja is irritant hé, ik denk ook elke keer zal wel de tijd van het jaar zijn... iedereen is niet lekker en halfbakke.. hihi, maar ja ik doe dinsdag even een testje en wie weet!! Ik had vannacht toen ik op mijn buik ging liggen, ook zo'n last van pijnlijke borsten en dat heb ik normaal nooit.... xxx

6. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Ik heb toevallig vanochtend een test gedaan.. En die was echt negatief! Een hele vette paarse test streep en verder blanco! :(
    Normaal ben ik altijd wel optijd ongsteld, en heb nou helemaal niet het gevoel dat ik het moet worden.
    En ondertussen word ik dood moe van die misselijkheid, en die 23xper dag naar het toilet gaan... ;)

Ik zag trouwens vande week een topic over zelf pendelen. Kon die topic alleen niet meer terug vinden. En ik had ook zelf een paar x gependeld. Dezelfde vragen op een andere volgorde en toch de zelfde antwoorden.. en volgens dat pendelen.. kon ik morgen positief testen. Ik laat me echt van alles wijsmaken haha.. Wordt denk ik een een beetje te wanhopig! Maarja wachten duurt gewoon zoooo lang. Weet gewoon niet wat ik moet doen!

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden,

ik wil geen roet in het eten gooien ;) maar ik ben afgelopen maand ook enorm misselijk geweest met vlagen en wilde ook geen kaas (toevallig ik dacht echt dat ik mijn eigen berichtje aan het lezen was en ik vind kaas ook echt heel erg lekker) zoals jullie kunnen zien is mij cyclus nogal onregelmatig ik dacht echt dat het wel eens zo zou kunnen zijn en dan ben je ook nog een "overtijd" maar helaas gister ongesteld geworden.

meiden natuurlijk hoop ik het voor jullie maar houd dit wel in je achterhoofd je lichaam kan je enorm voor de gek houden

liefs Roos

8. Lientjelove

@roosviceetje.. ik was er al vanuit gegaan dat het niets zegt.. daarom vroeg ik me af of er ook andere waren die er last van hebben. Ik heb een jaar geleden een tijd een pil (de pil, voor de duidelijkheid) geslikt waar ik zelfs misselijk van werd.. toen dach ik ook al: ik ben zwanger (en toch niet). Ik las op een ander topic iets over... je hormonen, dat het daardoor kan komen!! Echt wel vervelend dat misselijke gevoel.. En wel grappig trouwens dat je precies hetzelfde had als mij...

@Priscil1986.. wat jammer, misschien te vroeg getest of toch ook je hormonen.. Ik zei van de week nog tegen mijn vriend je mag blij zijn dat je een man bent, het is echt niet altijd even leuk hoor om vrouw te zijn.. met al die hormonen die je elke keer vanslag maken.. dan weer opeens huilen, dan weer misselijk, dan weer ongesteld.. pfff hihi!!
    En heb je een berichtje in dat andere topic geplaats, dan moet je onder je eigen berichten zoeken. Geloof niet zo in dat pendelen.. Als ik vraag wat ik graag wil.. zegt hij ja en als ik vraag wat ik niet wil zeg hij nee... maar goed wie weet!!

En ons gek laten maken: nee, dat doen we niet,toch??? hihi.. succes allemaal.. xxx

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    misschien zegt het bij jou wel dat je zwanger bent.
    wat ik alleen maar bedoelde te zeggen is dat het ook anders kan zijn ;) ik zie dat je in de 2de ronde zit. alles is mogelijk zwanger, ontpillen als je maar met bijde rekening houd. succes

liefs roos

10. Lientjelove

Ik snap je wel hoor... is goed, we zien wel... We kunnen er toch niets aan veranderen, hihi!! Het vrouwelichaam blijft een raar ding... pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.... haha!! Ik dacht eerst nu snap ik het, maar dan zoals nu weer: Ik snap er niets meer van!!:D:D

11. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ja het vrouwenlichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. in mijn geval zeker en hoeverder de maanden gaan hoe meer je eingelijk verwacht dat het afneemt maar wij zijn nu een half jaar verder een afgelopen periode was echt geen pretje.
    dus ik hoop dat het voor jou anders zal gaan lopen en anders wens ik je heel veel succes de komende tijd en vooral lekker je verhaal op het forum plaatsen.;)

12. Lientjelove

Ja.. je word er verdrietig, gefrusteerd en moedeloos van en ik ben er nog maar zo kort mee bezig.. Het komt ook gewoon door je hormonen dat je dan weer zo onrustig/kriebig bent (althans ik).. Dus ik hoop ik dat ik niets verkeerd tegen je heb gezegd.. want dat is zeker niet zo bedoeld.. Ik hoop dat we snel zwanger mogen zijn, want dat is toch uiteindelijk wat we allemaal zo graag willen.. Ik heb best nog even geduld, maar wil wel weten of alles goed is.. en daar word ik dan weer bang van.. Enge verhalen die ik te horen kreeg over pco enzo.. pff (bespaar me het).
    En wat rot dat je al 6maanden bezig bent... tja we hopen allemaal dat het voorspoedig gaat en we geen maanden hoeven te wachten. Ik ben eigelijk altijd van een jaar uitgegaan, omdat ik dacht dan kan het altijd mee vallen...;) succes roosje.. ik duim voor je en tja 2009 is dan misschien niet ons jaar, dan gaan we gewoon voor 2010, toch??

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    lientjelove je hebt helemaal niks naars gezegd hoor.
    en idd misschien is 2009 niet ons jaar alhoewel we nog een maand hebben zou een leuk kerstcadeautje zijn en zo niet dan gaan we gewoon verder in 2010. ;)

liefs roos

14. Lientjelove

Oh gelukkig... :D En tja we hebben inderdaad nog een maandje.. sinterklaas, mijn verjaardag, kerst... ik hoef geen kadootjes te hebben... alleen een baby!!! hihi....:p

15. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

Aug 24, 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    precies als het aankomende maand raak zou zijn heb ik rond kerst een positest in handen is toch een leuk cadeautje ;)

16. Lientjelove

17. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoi Dames,

Het is inderdaad zo.. probeer nergens van uit te gaan.. Maar het is zo moeilijk. hihi. Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden. Wacht maar gewoon af..

En wat dat pendelen zou je best gelijk kunnen . Dat je gewoon geloven wat je wil geloven ;)

Groetjes

Share This Page