Hoeveel kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel kind(eren) hebben jullie?

1. 1 kindje

2. 2 kinderen

3. 3 kinderen

4. 4 kinderen

5. 5 kinderen

6. 6 of meer kinderen

7. anders nl.....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoeveel kinderen jullie hebben?
    En is jullie gezin al compleet of nog niet?
    Hebben jullie gekozen voor een groot of klein gezin?

Ik weet dat het natuurlijk niet allemaal te sturen is.

We hebben 2 kindjes. We weten nog niet of we voor een derde kindje gaan. Ben net bevallen dus dat zal wel even duren sowieso en of het voor ons weggelegd is. Ook zouden we dan moeten verhuizen of aanbouwen. De 2 meiden liggen straks samen op een kamer. Voor nu voelt het compleet met 2 prachtige meiden:)

2. Dana

Dana Niet meer actief

wij hebben 1 dochter en ons tweede kindje nu op komst, dit was al ver boven verwachting en wij laten het hier dan ook bij ;) als alles goed gaat 2 kindjes dus.

3. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb op "anders" gestemd trouwens.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb op 3 gestemd omdat nr 3 onderweg is. Denk wel bijna zeker dan klaar te zijn.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben er 2 en ik moet zeggen, daar heb ik mijn handen ook wel vol aan (naast werk/huishouden/praktisch en financieel). In principe blijft het ook bij 2 kindjes voor ons maar je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik sta er wel voor open om eventueel een 3e te krijgen maar dan echt over een jaar of 3/4 pas.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Wij hebben één kindje, maar onze wens is ooit 3 á 4 kinderen. Ik denk alleen dat dit in ons geval niet bepaald reeel is. Wij willen sowieso heel graag aan pleegzorg gaan doen in de toekomst, dus druk wordt het hier wel in huis.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben nu de gelukkige moeder van 2 kindjes :D
    Daar waar ik 3jr geleden alleen maar van kon dromen is nu dan toch werkelijkheid!

Zijn we compleet.........tja Sloppyman wel en ik niet....
    Mijn wens voor een 3de is heel groot maar ik ben heel tevreden met mijn 2 meiden.
    Als er een derde mag komen zou ik completer zijn maar dat betekend niet dat ik nu niet compleet ben :D

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier 2 kinderen en nog niet compleet

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben 3 kinderen! Zijn heel erg dankbaar dat wij de hebben mogen krijgen.

Wel is bij ons beide de wens aanwezig voor nog een kindje, maar of die wens ooit werkelijkheid word, weten we niet. Ten eerste omdat je er zelf niets over te zeggen hebt, maar ten tweede ook omdat er een paar twijfelpuntjes zijn.

We laten het nog even open dus of het compleet is zo of niet ;)!

Heel bewust hebben wij overigens niet gekozen voor onze gezinssamenstelling :p! Het is hier namelijk een beetje anders verlopen, in principe hadden wij beide het gevoel dat we 1 kindje zouden willen. Prima dat te willen, maar ik werd terwijl ik aan de pil was zwanger van onze oudste twee, daar ging onze gedachte over 1 kindje, ze kwamen immers met zn twee. Vervolgens is onze jongste erg onverwacht bij ons gekomen, maar was niet minder gewenst. En nu dus zelfs de wens voor nog een kindje, dus van 1 kindje willen zijn we nu veranderd in drie kindjes hebben en de wens voor eventueel een vierde.

Liefs Hanneke.

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    1 kindje van net 1 jaar. Denk dat we over een jaar of 2 voor de 2e gaan en dat het daar dan bij blijft. Mijn vriend zou er wel 3 willen maar dat zie ik niet zo zitten.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier twee en de derde is onderweg. en dan vind ik het genoeg...... ( voor de tweede keer HG dus jullie snappen me wel hoop ik)

12. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    derde is hier op komst en dan is ons gezin kompleet!!

de 2 oudsten zijn van een andere vader (mijn ex dus) en dit wordt dus ons 1ste kindje samen

maar dan zijn we ook ECHT kompleet hihihi
    ik had nl een 3de nooit verwacht en had alles al weggedaan qua babyspul na de 2de
    maarja nieuwe relatie en hij heeft nog geen kids van zichzelf + een dosis liefde...tja dan is de stap/keus snel gemaakt he

13. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb op 3 gestemd, de derde komt eraan in decemeber en dan zijn we zeker klaar. Ik wil niet nog een zwangerschap, vind er eht niks aan. De kids vind ik wel super leuk.

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nummer 1 is nog onderweg...dus gestemd op anders :D

15. Ellen291982

ik lees je onderschrift idd. jeetje meid wat erg

16. Ellen291982

dan duurt een zwangerschap lang he als je er niks aan vind. heb je last van kwaaltjes of is het een andere reden? (als je het niet wil vertellen is het ook goed natuurlijk)

17. Ellen291982

wat is HG? (sorry weet niet wat dat is)

18. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    In het begin waren het de kwaaltjes maar nu is het eigenlijk gewoon die buik. En ik denk dat het ook wel komt omdat ik na een half jaar alweer zwanger was. Ik mis het nu ook gewoon om mijn eigen kleren en mijn hakken te dragen. En ik wil van mijn heksengedrag af.
    Ik kijk er echt naar uit om traks weer helemaal mezelf te zijn.

19. Seth

Seth Niet meer actief

heb 4 gestemd...

We waren met 3 eigenlijk klaar....

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Volgens mij hypermensis gravidarum (of hoe je het ook schrijven mag). Extreme misselijkheid, overgeven, etc tijdens de zwangerschap.

Deel Deze Pagina