heey meiden zijn er hier mensen die aan paaldansen doen? het lijkt me zo leuk om te doen, en het is goed ook voor je lichaam! maar de lssen die ik zie zijn mega duur 200 euro voor 2 uur les ofzo...
jaaa het is mijn werk geweest ik had eerlijk gezegd wel hele gespierde benen,en een superstrak buikje. ik weet niet hoe het zit met die lessen,ik danste 5 dagen per week en zat wel heel strak in mijn vel.
Zou het ook wel willen leren. is volgens mij nog super goed voor je zelfvertrouwen, en hopen dat je er een strak figuurtje van krijgt.. Zou niet weten wat het kost. vind die 200 euro voor 2 uur wel extreem veel. Liefs kaatje
het lijkt me echt zo super gaaf, maar idd dat bedrag he gaat me iets te ver ken je net zo goed een paal in je huiskamer zetten en zelf maar wat proberen hahahahha maar ik hoor idd vaak op tv dat je er eengoed lijntje van krijgt!
Is superleuk om te doen . Wij hebben ooit tijdens een vrijgezellenfeest een paaldansles gehad. De volgende dag allemaal spierpijn
lijkt me geweldig, maar 200 euro gaat me echt te ver haha dan doe ik wel wat meer sit-ups en pilates oefeningen