Zit zelf te denken een kleine tatoo misschien te nemen waar de naam van mijn zoontje of Beginletter in verwerkt is... Nu vroeg ik mij af wie dat ook hebben en wat jullie hebben.. Zit zelf te denken aan een soort sierletter...vind sterren ook erg mooi
ik heb dat ook op me enkel alleen heb daar ook een vlinder en daar onder zijn naam de tattoo die ik ga neen als me meisie geboren is is ook al af en hoeft alleen nog maar gezet teworden
Ik heb er ook 1 op mijn rug, met de letter A ertussen. Zal even een foto in album plaatsen. Groetjes, Elvira
ik heb een tattoo op mijn buik, van zijn voetafdrukken (zie album). de naam moet er ooit nog bij komen
ik heb ook de naam van ons zoontje op mijn voet in sierletters en die van de tweede komt er ook bij. Zit er heel mooi uit.
krokus; ben benieuwd heb je een foto van je tattoo? vraag me nl ook af en de toekomst , dan zullen er wel meerdere letters/tattoos bijkomen haha...passen jullie de tattoo aan of zet je er een nieuwe bij... vind iets met sierlijke bloemetjes ook heel mooi ...maar hoe je daar een letter bijkrijgt...
Ik krijg een tatoo van mijn man als pruts geboren is i.p.v. het standaard bedeltje ofzo. Deze komt op mijn pols. Niet zo heel groot, want ik zit ook met mijn werk. Hoe of wat weet ik nog niet. Mijn man laat in ieder geval de naam onder zijn tatoo zetten die hij al op zijn schouder heeft.
Ik heb de naam van Iman op mijn buik. Ben gewoon naar de tattooshop gegaan en heb daar letters uitgezocht, toevallig letters die de tattoeerder op zijn arm had
Ik heb op mijn rechterpols de naam van ons zoontje staan, daar komt straks de naam van de tweede bij zodat het een armbandje wordt. Normaal zou ik geen namen doen, maar mijn kind blijft mijn kind ook al wil hij misschien als hij volwassen is niets met mij te doen hebben hij blijft mijn kind.
ik heb de naam van mijn vriend op mijn stuitje,en zijn beginletter op mijn enkel. volgende week worden de namen van de kinderen op mijn pols gezet met bloemetjes uitgewerkt.
ik zie mooie tattoo's voorbij komen meiden ! ik zelf wil ook wel heel graag een tattoo als de kleine er is met sterren en naam ...maar ik twijfel nog dus wacht het even af
ik heb de naam van mijn dochter verwerkt me bloemachtig op mijn voet, mocht er ooit nog een kein bijkomen gaan we gewoon door richting mijn been. ik zal nog een foto plaatsen maar dat lukt nog niet het verkleinen.
Ik heb mijn eigen naam op mijn rug laten zetten.Ook met sierletters heel mooi. Helaas heb ik daarvan geen foto's. Ik ga voorletters van jaydienne op mijn pols laten zetten.Deze zijn ook precies de voorletters van mij dus JBC met een kroontje ofzo. Maar ik wacht er nog even mee.
Ik wil ook sterren laten tatoeëren. Ik wil dit al best lang, alleen zie ik steeds meer mensen/meisjes met sterren. En dat vind ik wel jammer. Ik zat te denken aan 3 sterren. 1 voor mijzelf, 1 voor mijn man en 1 voor mijn dochter. Maar ik twijjfel een beetje ook omdat sterren geasocieerd worden met de dood. Niet dat mensen gaan denken dat het staat om 3 dode kindjes ofzo. Ik heb overigens al een tattoo in dezelfde stijl Ik heb een hartje op mijn onderrug, en alleen de omlijning. Dat zou ik met die sterren ook willen. Alleen de omlijning dus.