Lever in en maak kans op...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

als iemand zijn volle asbak voor me porum op de stilstaande snelweg leegflikkerd ruimt hij het wel degelijk op, zoniet, dan hield ik diegene gewoon aan, dan maar een dag op het bureau zitten en een boete van 150 euro betalen, no problemo. LOL

2. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik denk niet dat ik een dag op het politiebureau ga zitten terwijl ik er zelf werk..en die boete valt ook over te praten:) Altijd handig LOL
    Hou er sowieso niet van als vooral agentes zo opdringerig doen.
    Tuurlijk is het niet goed om een asbakje leeg te gooien op de weg maar om nou te dwingen dat ie het nu moet opruimen en anders een dag op het bureau...nou nou.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

als iemad het voor het geizcht van een agent doet is dat gewoon erom vragen, klaar. Doe het dan als een agent het niet ziet. Ik gaf erg vaak waarschuwingen, zelfs bij mensen die mobiel zaten te bellen etc, maar iemand moest echt niet voor mijn gezicht iets flikken, dag.

Ik heb vorige week toevallig nog een hele appelklokhuis tegen me voorruit gehad omdat iemand dat uit het raam flikkerde. Komt hard aan hoor, met 140 km/u

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik ben er ook niet zo netjes in hoor.,. en niet omdat het me niet boeit maar ik denk er gewoon niet altijd aan haha nee ik sorteer mijn afval niet, maar ik gta ook niet asbakken op straat leegmaken.. ik gooi weleens een blikje in een struik of toen ik nog rookte een sigaret uit de raam

5. tulip

tulip Niet meer actief

OMG 11 euro per leging van de container, is dat omgerekend wat het de gemeente kost of moeten jullie als huiseigenaren dat betalen. Hier zijn laatst de bakken gechipt. Eerst met smoes, van dan kunnen er geen bakken meer kwijtraken, maar wij denken dat het is om dat er straks per gewicht betaalt moet worden, weet iemand dat, is dat al ergens??

6. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Tuurlijk is het niet netjes dat je een asbak leeggooit..en al helemaal niet als er een agent voor je staat dan is het vragen om problemen.
    Stop gewoon even bij een prullenbak en kwak het daarin..
    En btw wel erg gevaarlijk die klokhuis zeg...maar als ik jou zag rijden kreeg jij een bekeuring van mij voor de 140 km ;):D

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben het met je eens hoor... Ik gooi ook niks op straat, dump niks ergens waar het niet mag... Sorteer zoveel ik kan...

Maar vind het statiegeld echt een goede op blikjes en flesjes. Toen ik jonger was trok ik er ook weinig van aan, dus dit is vooral voor jeugd heel gunstig.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    lol :p 138 reed ik, -5 van de afwijking van andere bandenmaat = 133 -5 correctie is 128 = 8 te hard, mwah, is te doen :p

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

NOu wij hebben hier drie verschillende prullenbakken staan bij huis .. Blauwe = voor papier , Bruine = voor GFT afval , Grijze = Afval .... Manlief is hier heel strikt in en scheid alles, ikzelf eerlijk gezegd niet altijd .. Weet je waarom ? Omdat ik het bullshit vind om bepaalde dingen te scheiden terwijl het uiteindelijk allemaal op 1 hoop komt ... Mijn ouders in Rotterdam hebben maar 1 Vuilnisbak en moeten daar al hun afval iin gooien, papier, gft en huisafval dus ik snap het nut er niet echt van in ... Of hebben ze voor Rotterdam een apparte afval hoop ? ;)

Tuurlijk zal je mij geen zakken vol met batterijen oid in de bak zien gooien maar zo een keertje komt het hier best wel voor dat ik er eentje in gooi ..

Mij zal je alleen nooit troep zien gooien op straat of in het bos oid .. dat vind ik echt aso ...

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Moet je niet zo hard rijden :p ;)

Deel Deze Pagina