tis trouwens niet de eerste keer dat dit bij nutrilon gebeurs poosje terug ook al een dat duurde toen een dag of 10
hmmz dat kan best wel eens zijn ja weet het eigenlijk niet ik geef bv maar herinner me een topic van toen hihi
Was dat niet iets met China? dat heel veel daarheen ging? toen waren inderdaad de schappen ook leeg en mocht je (hier tenminste) maar 2 pakken pp kopen.. (als het er dus al was..)
Lief dat jullie zo mee denken hoor!! Ik kan nu 12 dagen vooruit dus hopelijk is het dan opgelost. In de apotheek zei ze dat ik wel gewoon Pepti 2 kon gebruiken omdat hij 'al 4 maanden was'....nou er staat toch niet voor niks op de pak dat dat vanaf 6 maanden is... Ik had al even op de site van Nutricia gekeken maar daar is niks te vinden.
Denk niet dat je die zomaar krijgt zonder machtiging. Zit namelijk ook heel wat prijsverschil in. Zal de verzekering dus niet zomaar accepteren. Wel lijkt mij dat de apotheek dan een vergelijkbaar product moet leveren en dat is de friso pep.
hier waren vorige week ook leveringsproblemen(pepti 1) afgelopen maandag heb ik 3 pakken op kunnen halen bij de apotheek...zit nu wel 100 gr minder in een pak hopelijk wordt het snel opgelost!
Vandaag even met mijn verzekering gesproken...pff wat een burocraten zeg... Nu heb ik 2 blikken bij de Etos gekocht, dat mocht van CZ en ik mocht de rekening opsturen. Nu zeiden ze vandaag dat het een kassabon moet zijn op naam van Lucas, én met een stempel én handtekening van de Etos. Dus ik ben vanmiddag terug gegaan naar de winkel en ze deden gelukkig niet moeilijk, alleen hadden ze geen aparte papieren bon of zo, maar hebben op de uitgedraaide bon van gisteren Lucas' naam gezet met stempel en handtekening. Maar nu komt ie:....nou moet ik ook nog een machtiging van de kinderarts meesturen. Dus ik zeg:'Die hebben jullie toch van de apotheek', want die heeft de kinderarts gefaxt naar de apotheek. Ja maar ik moet er zelf een meesturen, want anders accepteren ze de bon niet, Dus ik naar de kinderarts gebeld, zegt de medewerkster dat ze die niet stuurt (heb eerst 10 min in de wacht gehangen) want die moet ik bij de apotheek halen *zucht*... Dus de apotheek gebeld, maar die is vandaag telefonisch niet beschikbaar... Tjonge, al die moeite voor 87 euro.... Ik hoop dat ik snel weer gewoon via de apotheek de voeding kan halen! Hier was hij overigens vandaag nog nergens beschikbaar. De standaard 3 is hier in mijn stad trouwens ook overal op, ook bij Etos, kruidvat en DA....
Wat een gedoe zeg om je geld terug te krijgen... Overigens waren vanmorgen hier alle varianten van Nutrilon nog gewoon op voorraad bij Kruidvat, inclusief Pepti 1 (hier= een dorp in Zuidoost-Brabant).
Klopt wel hoor, opvolgmelk kan inderdaad vanaf vier maanden. In andere landen, met andere wetgeving (maar wel hetzelfde poeder) staat dat ook op de bussen.
Ik heb 24 april via sorgente.nl besteld en vandaag gewoon geleverd gekregen. Zelfs 6 pakken ineens. Raar hoor!!