hoi hoi, ik wil 1e kerstdag koekjes gaan bakken met mijn meisje. Heeft iemand daar een recept voor? Ik wil van die gewone koekjes waar je vormpjes van kan maken zeg maar...
kan je in plaats van roomboter ook margarine gebruiken? Anders haal ik straks even een pakje roomboter.
ja hoor, ik heb ook niet altijd roomboter in huis. Van roomboter worden ze ook veel vetter, dus gewoon een gezonde variant die jij neemt.
Vanille koekjes | Cupcakerecepten.nl Ik gebruik deze altijd. Maar laat ze wel een paar minuten langer in de oven. Zijn heerlijk en blijven lang goed! Blijven ook goed de vorm behouden als je niet te dun uitrolt. Ook ideaal om de glazuren. Succes!
IK zou evt half om half doen. De koekjes zijn dan veel lekkerder. Druk een kuiltje in het koekje en doe daar een beetje jam in en dan de oven in. Evt citroen/amandel/vanille aroma er door. Zoooo lekker!!
o ja, en onthoud dat ze pas echt hard worden als ze even uit de oven zijn. Dus laat ze er niet in tot ze hard zijn, want dan zijn ze zwart. Als ze mooi goudbruin zijn, dan zijn ze goed.