Zwangerschapsyoga...nu nog mee beginnen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ienieminie, Apr 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Door mijn lage bloeddruk en duizeligheid heb ik 's avonds helemaal geen puf meer. Maar toch wil ik nog iets gaan doen. Nu is mijn oog gevallen op zwangerschapsyoga.
    Maar... ik ben wel 'al' 33 weken zwanger.

Wie is er ook zo laat nog begonnen met yoga/gym?

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Ik ben niet zo laat begonnen, maar ik zat bij een yoga die niet een vaste groep had, gewoon vaste tijden en dan kon je komen wanneer je wou. Voor een groep ben je te laat denk ik.

Maar ik zou even snel rondkijken waar je terecht kan en gewoon gaan, kan nooit kwaad! Misschien vind je iets voor 2x in de week ofzo..

Succes in iedergeval.

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Haha hier worstel ik ook mee!
    Ik denk dat ik maar zelfstudie ga doen.
    Ik ga eens kijken wat ik op internet kan vinden aan info, volgens mij moet het lukken om te ontspannen door zelf concentratie- en ademhalingsoefeningen te doen.

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Maak je trouwens niet druk hoor, ik heb weken lang yoga gedaan en ondanks dat ik daar veel achtergrond info heb gehad waar ik veel aan had. Maar tijdens de bevalling heb ik de ademhalingsoefeningen niet toegepast omdat het gewoon niet lukte. De verloskundige gaf me een ademhalings "opdracht"en daar had ik veel meer aan. Dus zonder al die yoga gym ed red je het heus wel!

Jooze

5. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Ik ben pas met 36 weken voor het eerst aan zwangerschapsyoga begonnen, omdat ik uiteindelijk toch graag wat ademhalingsoefeningen wilde leren voor de bevalling. De yoga was soms erg zweverig en ik heb niet erg veel aan de lessen gehad, maar ik moet wel zeggen dat ik er leuke contacten aan over heb gehouden.

6. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0
    humm wanneer beginnen mensen daar eigelijk aan?

7. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Bedankt voor de reacties!

Ik heb iets gevonden waar geen vaste groep is en je dus elk moment kunt instromen.
    Het is op maandag van 20.30 tot 21.30...vind ik zelf behoorlijk laat. Maar ik ga morgen toch maar eens bellen, misschien dat ik nog wat op kan pikken.

Reacties blijven welkom ;).

Share This Page