stug slijm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jolien, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hallo,

ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen.
    Gistermorgen merkte ik dat ik wat meer afscheiding had,en het was anders van samenstelling :( heel stug.

Maar net keek ik weer,en er zitten gewoon hele klodders :oops: was wel 4 bij 5 cm....

heb sinds gister ook telkens een zeurderig gevoel in me buik,en vannacht veel wakker geweest door harde buiken.

ben gistermorgen nog bij de gyn geweest,en toen had ik nergens last van.wat moet ik doen?Toch even bellen?Dit zal toch niet al iets van een slijmprop ofzo zijn?Tis geel/doorzichtig zonder bloed ofzo!

(sorry voor degenen die net aan het eten zijn ;) )

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hee dat had ik een paar dagen geleden ook, maar nu niet meer. denk niet dat het al begint hoor. zal er wel bij horen.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je kan voor je gemoedsrust even bellen, liever het zekere voor het onzekere!

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik had het gisteren, bij mij was het een deel vd slijmprop, er zat ook wat bloed in bij mij. Maar goed de bevalling kan nog wel ff op zich laten wachten hebben ze mij vanmiddag uitgelegd, het zegt verder niks... maar voor 37 weken moet je altijd ff bellen zeiden ze...

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ondanks ik nog nooit een slijmprop heb gezien, klinkt het wel als een (stukje) slijmprop.

Bij mij is er ook gezegd, verlies je deze voor de 37e week, bellen.

6. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    oh,ok dan bel ik ze morgen wel even!wist er niks van dat ik dan moest bellen!

thanx meiden

7. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik dacht dat de slijnmprop tot een week of 36- 37 nog gewoon weer aangemaakt wordt...
    Het klinkt wel als een deel of de volledige slijmprop inderdaad...Maar zonder kramen of wat dan ook lijkt het mij onschuldig...
    Ik heb de mijne vorige keer verloren en meteen binnen 48 uur begon de bevalling bij mij was het met 40,5 weken. Dus mocht ook gewoon...
    Ik zou even bellen, beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig...

Suc6 meis,

Catheleine

Deel Deze Pagina