Hoi dames, Wou van de week nieuwe uggs gaan kopen maar vinden jullie nog dat ze kunnen? Deze waren de bedoeling, wat vinden jullie?
als je ze leuk vind moet je het gewoon doen vind ik! ik vind ze leuk en als anderen dat niet vinden is dat lekker pech!
Hahaha! Ik wilde echt precies hetzelfde zeggen! Vind het echt net pantoffels. Maar goed, ik zie ze nog vaak zat op straat, dus ik gok dat het nog prima kan, hoor Als jij ze leuk vindt: lekker doen!
I love ugg! Helaas heb ik er nog geen... Zeg elke keer dat ik ze ga halen, maar het komt er niet van. Waarschijnlijk krijg ik ze dit jaar voor mijn verjaardag en anders koop ik ze in de winter!!! En nu ECHT! Ken veel mensen die ze afschuwelijk vinden, maar who cares? Je houdt ervan of je haat ze. Geen middenweg hahaha. Ik vind ze onwijs leuk staan (behalve bij die tienermeisjes!! vreselijk!). Maar als je je leuk en classy kleedt en dan de UGG eronder... LEUK!!! Een donkerblauwe skinny met UGG eronder. En boven je jeans een gebreid, wollig romantisch truitje/vest.. Heerlijkkkk.
weinig liefhebbers dus haha. Ik moet ook zeggen ben pas laat fan geworden maar vind ze nu toch wel leuk, en ja ze lijken dan misschien op pantoffels maar zo lopen ze ook!
kunnen nog makkelijk hoor ja ze zijn er al jaren maar dit model kwam verleden jaar uit en toen kocht ik ze in het zwart nu dit jaar koop ik degene die jij liet zien en ook voor mij dochtertje dus zeker nog HOT ze zijn heerlijk warm en je glijd er niet zo snel mee uit en je kan ze makkelijk aan en uit doen dus idiaal voor mij en me dochter zelfs voor mannen zijn ze nu ook hot maar dan pers. de leren want de gewone vind ik wat te verwijfd voor een man
als jij ze mooi vindt en ze lekker vindt zitten zou ik het gewoon doen, of het nou moet kunnen of niet.
Ik ben wel een grote Uggs fan! Dit jaar ga ik er ook weer nieuwe kopen, gelijk twee paar. Dus als jij ze leuk vind zeker doen!
wat zijn dat? Hip lijsten?? Waar vind ik die? ik loop altijd zo hopeloos achter de "hip" aan maar, TS, als jij Uggs lekker vindt en leuk vindt, gewoon doen.
Als je iets leuk vindt / lekker vindt zitten dan moet je ze gewoon kopen! Maar ga er dan niet op lopen sloffen, dat vind ik echt ver-schrik-ke-lijk!
ik vind ze ook heerlijk hoor meis elk jaar weer in de zomer brikenstocks en winter uggs heerlijk ik zweer bij die dingen. heb ook weer nieuwe lange zilveren. en zo lang ze te koop zijn blijf ik ze zekker kopen leuk onder strakke broek of lenging. zijn leuk
Ik vind ze geweldig, maar dan idd wel deze, de mooie echte, en niet die goedkope van een paar tientjes in de schoenenwinkel. Lekker op lopen hoor, genieten! Ik heb ook uggs voor de winter en mn man zelfs ook! Hij heeft echt leren, zie je niet onder zn spijkerbroek dat het uggs zijn maar hij heeft wel het comford en de warmte ervan.
Ik vind ze al vanaf minuut 1 vreselijk lelijk en ze staan erg lomp, vind er niks elegants of leuks aan... Sorry voor de mensen die er weg van zijn maar voor mij dus ook deze winter geen uggs (en ook niet voor Charlotte ). Maar vind jij ze leuk: gewoon kopen en dragen dan, het is zeker nog hip want er lopen nog zát mensen mee rond!
Ik heb ze na zoveel jaar wel een keer gezien, maar goed, half Nederland sloft er nog op rond, dus het kan prima en bovendien, lekker belangrijk wat anderen er van vinden, als jij ze leuk vindt moet je ze gewoon kopen.
Zat eens rond te kijken op de site, maar je gaat toch geen 200euro voor een paar schoenen uitgeven Maar goed, ze zullen vast dan wel echt goddelijk zitten.