wij gaan verhuizen en nu hopen we dat de nieuwe bewoners het een en ander willen overnemen. wat wij alleen lastig vinden is om een prijs te noemen, hebben jullie hier meer ervaring mee en wat zouden jullie vragen/geven het gaat om een benedenverdieping met laminaat 2 1/2 jaar oud nieuw en boven een mooie vloerbedekking wat er goed uitziet nu maar hopen dat het ook hun smaak is en dat we het mogen laten liggen groetjes
Tsja, moeilijk te zeggen zonder het te zien, maar goed Wij hebben hier in de woning de trap en overloop(vloerbedekking) en benedenverdieping (Novilon vinyl) overgenomen voor 100.
geef niet dat is jou mening dit is de eerste keer dat ik ga verhuizen dus weet echt niet wat ik kan verwachten!
idd blij als je er überhaupt wat voor terug krijgt want als ze er niks voor willen betalen moet je het er zelf uit halen en dat is helemaal k*t werk.... dus nee als ze niks zouden willen betalen zou ik het lekker zo laten meid, succes
eruit halen valt wel mee, is kliklaminaat en genoeg mensen om te helpen! ach we zien wel we horen het snel
Wij hebben ons kliklaminaat uit ons huurhuis ook meegenomen naar waar we nu wonen. Wij vonden het ook goed te doen! Succes er mee! (Ik heb het grootste gedeelte helemaal alleen gelegd, dus moeilijk is het niet )
Toen wij ons huis uitgingen hebben wij 150 euro gevraagd en gekregen voor laminaat (hele huis) en rolgordijnen voor alle ramen. Was toen 1,5 jaar oud.
het hangt er helemaal vanaf hoe breed de nieuwe bewoners het hebben. als ze geen groot budget hebben zouden ze heel blij zijn met laminaat al is het 2,5 jaar oud. het is natuurlijk wel afhankelijk van het feit of het hun smaak is. ik heb zelf namelijk laminaat overgenomen van 2 jaar oud, was alleen de beneden verdieping, en boven lag vloerbedekking. alles bij elkaar voor 300 euro. het zag er prachtig uit en ik had toen geen huis, en niet veel geld. dus voor mij was dit echt wel welkom. want voor minder als 300 kun je de vloeren niet bedekken. dus ik zeg vraag aan de bewoner wat ze ervoor zouden willen geven, kijk of je dat wat vindt en gooi er desnoods wat bovenop.
15 jaar garantie, dan heb je er ook niet echt flutlaminaat in liggen, ik vind dat je er dan best iets voor mag vragen inderdaad! (wij hebben drek laminaat en waren al 600 euro kwijt incl ondervloeren ed voor het hele huis) degene die er in komt hoeft niets meer te doen. laminaat ligt tenslotte niet 1,2,4! ik vind het leuk, maar je bent er toch even mee bezig om het keurig te leggen en niet iedereen is daar handig in. willen ze 't niet hebben? aanbieden op marktplaats en aangeven dat mensen minder hoeven te bieden als ze het er zelf uit komen halen! clicklaminaat is prima te verwijderen en opnieuw te gebruiken! ik zou gaan overleggen met de nieuwe bewoners, kijken wat hun budget is. als je nog bonnen hebt en de nieuwprijs kunt overhandigen kun je verder onderhandelen, maar ik zou het niet zomaar laten liggen hoor
ik was ook niet van plan om het zomaar te laten liggen daar is het veelste mooi voor en dan ken ik mensen aan wie ik het liever zou geven! als ze het willen overnemen scheelt dit hun ook een hoop geld zo denk ik dan tenminste en ik ken genoeg mensen die het zo willen hebben en het er ook uithalen dus dat is het probleem niet
Eerst even afwachten wat voor mensen er in komen en als ze geïnteresseerd zijn in overname een hoge prijs noemen. Mochten ze dat te veel vinden kun je altijd nog zakken. Ik zou het ook even op marktplaats aanbieden, kijken wat ze er daar voor willen geven, natuurlijk wel door de koper eruit laten halen. Toen wij verhuisden hebben we voor de laminaatvloer en het behang [gehele appartement] nog ruim 500 euro gekregen. Het lag er ook nog geen 9 maanden in, dus allemaal erg netjes. Had ze vertel dat als ze niets wilden overnemen we het zouden verwijderen en ook het behang er deels af zouden halen. Kreeg meteen bij binnenkomst de indruk dat ze het erg mooi vond allemaal en dat ze er zo wou intrekken, dom van haar natuurlijk.
Hier dus precies hetzelfde probleem... wij gaan ook binnen nu en een paar weken verhuizen (moeten maandag gaan kijken hihi voor eventuele overname die wij willen doen van de bewoners die er nu nog in zitten) en krijgen dan dus binnen een paar weken ook hier mensen over de vloer... wij hebben over het gehele appartement vloerbedekking liggen... en ziet er goed uit maar ligt er al 5 jaar in dus kunnen er ook niet teveel voor vragen... dus zijn ook al hard aan het denken hiero...
Voor laminaat kun je wel geld vragen vind ik dat past meestal overal wel bij en dat neem je ook zo mee naar je volgende huis al leg je het op de zolder bv bij vloer bedekking vind ik het wat moeielijker dat neem je ook niet zo makkelijk mee naar je volgende huis dus voor vloerbedekking zouk geen geld betalen voor laminaat wel
voor de vloerdekking hoef ik ook niets, alleen maar mooi dat dat kan blijven liggen! er zijn nog wel meer dingen die als ze willen blijven zitten railsen, gordijnen, extra aangelegde bekabeling, planken in kasten en nog meer kleine dingetjes. het gaat eigenlijk om een totaal plaatje maarben vooral benieuwd waar hun in geintresseerd zijn!