Klein opvouwbare kinderwagen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dippertje, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    hallo,

Ik ben op zoek naar merken van (budget) wandel/kinderwagen die superklein opvouwen.
    Ik heb namelijk een Matiz en daar in de 'kofferbak' moet het onderstel goed inpassen....
    Dit is vrij klein qua ruimte.

Als ze tweedehand voor een budget prijs aangeboden worden zijn de merken ook welkom (een nette tweedehands is voor mij net zo goed namelijk)

Het liefst een model waar een maxicosi op kan een wandelwagen bak en zo een zitgeval/buggy idee(ben even de naam kwijt :) )

Ik heb wel paar topics gezien voor kleine auto's maar een vriendin van mij heet een niet zo een grote auto amar daar past alsnog een ingeklapte tweeling wagen in :p nou dat is behoorlijk ruim in vergelijking met mijn autotje :p

2. Daph85

Daph85 Lid

5 jan 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Bugaboo is de kleinst opvouwbare kinderwagen, gevolgd door de Joolz Day. Beide nieuw niet budget, maar tweedehands vind je een heleboel Bugaboo's aan een leuk prijsje!

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik heb een topmark toppi motion kinderwagen en buggy in 1.

en hij past in een dihatsu cuore 2deurs. google maar, is ook geen grote auto.

4. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    wij hebben een maxi cosi murra 3 en hij past in fiat cinquecento.
    zelfs zonder de wielen eraf te halen maar ze kunnen er ook nog af zodat hij nog kleiner wordt. ook kan je hier zonder adapters de maxi cosi op klikken.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    hier een quinny buzz die in een toyota aygo past. heb ook een matiz gehad en achterbak is vergelijkbaar.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Ik heb een Toyota aygo en daar past mijn maxi cosi mura prima in.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook een Matiz rijdster.
    Wij hebben een bugaboo gekocht, past prima in de matiz!

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Alle bugaboo's of alleen een bepaald type? (zijn volgens mij 3 soorten toch?)

Vind sommige vrij duur trouwens tweedehands, daar koop je bijna een nieuwe voor :s
    Maar in elk geval een aantal merkjes (dank) dus ben al aan het rondneuzen op marktplaats :D

9. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Je zou ook eens naar een mutsy kunnen kijken, mutsy transporter of de nieuwste mutsy evo. deze is ook erg compact en goedkoper en als een bugaboo. Deze wagen wordt trouwens bij babydump als Transaction verkocht. en is compleet onder de 400 euro.

De wagen Elea ( ik dacht van maxi cosi) is trouwens ook erg compact. Kun je zo smal opvouwen dat t net een buggy lijkt en deze kan je nog bij de achterbank in de auto op de grond leggen.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    En de nieuwe Koelstra past in een mini cooper en die kofferbakken ziojn echt klein...mag eigelijk nog geen kofferbak genoemd worden ;):D

Deel Deze Pagina