levertijd h&m

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Voor h&m begrippen bedoel ik dan hè ;)

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Tja ik vind de bezorging van de H&M ook echt slecht! Maar toch bestel ik regelmatig want ik vind dat ze op de site veel meer hebben als in de winkel. En als ik iets leuks zie in de winkel is maat 92 die mijn dochter nu heeft bijna altijd al op.

Laatste 2 keer ging het goed binnen een week binnen. Maar heb ook wel eens een maand moeten wachten. Ik kreeg toen opeens een mailtje dat ik het retour had gestuurd terwijl ik het helemaal niet binnen had gehad:S toen gelijk gebeld en bleek iets verkeerds te zijn gegaan bij postnl..

3. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    hier duurde het ook 5 dagen voor ik het binnen had. vond ik dat nog niet het ergste. wat ik wel vervelend vond is dat ik alleen kon betalen via creditcard of rembours omdat er een wanbetaler op dit adres heeft gewoond.
    snap wel dat ze dan eerst geld willen zien voor ze het opsturen maar dat zo'n grote keten geen gebruikt maak van ideal is echt raar.

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Minimaal 5 werkdagen..

Veel te lang dus :D Ik bestel er alleen als ik het echt helemaal geweldig vindt, en dat is gelukkig niet zo hele vaak :)

5. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Meestal heel lang 5 weken is het hier al eens geweest zo mega irritant pfff.
    Afgelopen zaterdagavond heb ik een partij sokken voor mijn man besteld en die zijn nu al binnen viel bijna van mijn stoel is nog nooit voorgekomen.

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Zelfde als talvi: ook zondagmiddag besteld en vandaag in huis gekregen!! Terwijl er stond dat het pas in de week van 2 jan. Zou komen. Ik was dus ook stomverbaasd! Haha

Maar dit is volgens mij wel het snelste dat ik ooit in huis heb gekregen bij hm

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind h&m drama met levertijden. Sowieso moet je niks bestellen waar niet bij staat op voorraad, want dat komt sowieso nooit meer. Maar ook bij voorradige artikelen...kom op anno 2014 moet het er gewoon de volgende dag zijn.

8. Dame1987

Dame1987 Nieuw lid

5 nov 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand toevallig de kortingscode voor gratis bezorgen? Mijn dank is groot hihi

Deel Deze Pagina