muziekmobile tips

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Tot mijn verbazing vind mijn zoontje nu al een week de mobile boven zijn box helemaal leuk. Ik vind het zelf vrij vroeg, maar goed, hij zal het weten! ;)

Nu heb ik een hele eenvoudige mobile van de Prenatal, simpelweg uitgezocht omdat ik hem er leuk uit vond zien. Maar hij speelt dus maar 1 muziekje en is ook vrij snel klaar. Daarnaast 'doet' hij verder niets, dus ik kan me zo voorstellen dat de kleine - als ie 'm nu al interessant vindt - er over een paar weken/maanden niets meer aan vindt!

Ik ben dus op zoek naar tips. Ik heb hele leuke mobiles gezien van tiny love en fisher price, maar die zijn ook behoorlijk aan de prijs. Zijn die idd ook echt veel leuker voor een kleintje? Ik zou ook vooral graag een mobile willen met meerdere muziekjes, want van You are my sunshine wordt deze mama inmiddels behoorlijk crazy! ;)

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik zou er sowieso 1 kiezen die op batterijen werkt. Dan hoef je niet om de drie minuten je mobiel op te draaien :)

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Jaaaa, da's idd een goede tip :)

4. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    hoi hoi,

Ik heb de muziek mobiel van tiny love en dat is hier een groot succes. Omdat niet alleen de mobiel draait maar ook de beestjes individueel zeg maar. Ze kan er geen genoeg van krijgen. Er zitten ook 4 verschillende deuntjes op en een afstandbedienig om hem van een afstand weer opnieuw aan te zetten (na 20 min) Echt een aanrader. Hij is zeker niet goedkoop maar wel zijn geld waard.

5. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Mijn schoonouders hadden ook de mobiel van Tiny Love (meisjes uitvoering, dus alles roze :p), dat was echt een groot succes. De melodietjes zijn echt heel rustgevend, en de individuele diertjes vond ze echt geweldig om naar te kijken. En toen ze wat ouder werd, probeerde ze ze ook elke keer te pakken.

Maar ze zijn inderdaad prijzig, maar ik vind ze echt het geld waard. Sterker nog, ik had zelf een Fisher Price Rainforest, maar die heb ik al weggegeven, omdat ik de volgende keer zelf ook een Tiny Love mobiel wil!

6. el26

el26 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Hier ook de Tiny Love mobile (meisjes variant). Onze kleine meid kijkt er al bijna 6 maanden dagelijks na en hij verveeld nog steeds niet.

Misschien dat je via Marktplaats hem voor wat minder kan vinden, heb ik ook gedaan, scheelde echt de helft!!

7. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij hadden de Tiny Love sweet island mobiel en die vond onze dochter geweldig. Hij hing ook vrij hoog dus duurde lang voordat ze hem probeerde te pakken. Muziekjes waren vol te houden, en er zat een afstandsbediening bij zodat je van een afstandje de hele riedel opnieuw kon beginnen.
    We hebben hem verkocht op MP inmiddels, je kan natuurlijk kijken of je er 2ehands een kan vinden, dat scheelt weer in de prijs. Want goedkoop, nee dat zijn ze niet.

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Wij hadden er ook een van Tiny love. Heerlijk ding. Vond de muziekjes ook goed om aan te horen en hij deed het lekker lang.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook een fan van Tiny Love!!!

Heb ook de rainforest gehad van fisherprice...maar onze oudste had totaal geen belangstelling voor die mobiel.
    Die van tiny love vond ze super!

10. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik heb de tiny love gekregen van m'n ouders m'n moeder had er zoveel goede en positieve dingen over gehoord! Onze kleine is er nog niet maar van Mozart en bach muziek word ik zelfs rustig Haha!

11. ik had de rainforest mobile en die vond Jason geweldig.. die van tiny love ziet er ook gaaf uit!

12. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Marktplaats!! Gewoon uitzoeken welke je het leukst vind zoals de tiny love, en dan op marktplaats kijken of je hem goedkoop kan vinden.

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0

Helemaal mee een, mijn meisje is er gek op!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wij hebben de rainforest van FP gehad, en die wordt hier super gevonden....

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
  16. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier de tiny love mobiel, moet hem nog gebruiken, maar heb hem al is opgesteld en super ding, speelt 20 min lang verschillende deuntjes en afstanding, ik heb de nutrale omdat ik niet weet of het een jongen of meisje wordt. bij de andere kids had ik ook een gewoon ding en tig keer aandraaien

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

wij hebben hier de classic. Echt een succes. Ze kijkt er nu al naar. Hij speelt lekker lang! En lekkere vrolijke kleurtjes :D Ik heb hem van marktplaats nieuw gekocht. Deze mensen kochten faillessement verkopen op. Kostte mij maar 20 euro. Zal eens voor je kijken of deze mensen ze nog verkopen.:D

Helaas ze hebben ze niet meer

18. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik heb de classic! Vond de andere wat te druk!! Deze heeft 3 deuntjes en lichtjes die je aan en uit kan zetten ook kun je het volume regelen.

Deel Deze Pagina