Hallo allemaal, Ik heb een vraagje: tijdens de mamamazzeldagen bij Prénatal (in Zwolle) hebben wij een Maclaren buggy besteld. Toen zeiden ze dat de levertijd nog niet bekend was, maar dat het niet lang zou duren, omdat er eigenlijk al een lading binnen had moeten zijn. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder en hebben ze de buggy nog niet binnen en kunnen ze ook niks zeggen over wanneer hij binnen zal komen, omdat ze een nieuwe leverancier hebben... Wij gaan over twee en een halve week op vakantie en hebben dan de buggy nodig, dus begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Heeft iemand anders ook een Maclaren buggy besteld tijdens de mamamazzeldagen? En hebben jullie hem dan al binnen? Of is duidelijk wanneer hij komt? Ik heb nu afgesproken dat ik eind van de week nog weer bel om te kijken of ze dan meer weten. Weet alleen niet zo goed wat ik nou moet doen als ze dan nog niks weten... Annuleren? Of een andere buggy uitzoeken? Groetjes, Elfje
Hmz, wat vervelend dat je buggy nog niet binnen is! Had jij niet de roze-met-grijs besteld? Ze kunnen er van Prenatal toch wel even achteraan bellen met de (nieuwe) leverancier? Daar zou ik gewoon op staan hoor, en zeggen dat je volgende week op vakantie gaat (beetje overdrijven kan geen kwaad). Gelukkig kon ik onze Maclaren tijdens de mazzeldagen gelijk meenemen. Ze hadden die kleur (zilver met donkergrijs) op voorraad. Succes ermee!
Ik zou ook vragen of ze even kunnen bellen met de leverancier. En inderdaad gewoon een beetje overdrijven...zeggen dat je volgende week al op vakantie gaat.
Wij hebben de zilveren besteld en was daar helaas niet meer op voorraad, nog geen bericht gehad, dus ook nog niet binnen. Wij gaan over 1 week op vakantie maar nemen dan gewoon de bugaboo mee.
Hmmm..... dat is jammer. Wij hebben er ook 1 gekocht en konden hem gelukkig meteen meenemen. Via de site is hij volgens mij wel leverbaar. (de quest) Ik zou ook gewoon bellen en flink overdrijven.
Bedankt voor de reacties. Ik ga morgen nog maar weer eens bellen en vragen of ze de leverancier willen bellen en anders met een andere oplossing willen komen. Misschien kunnen ze er één uit een ander filiaal halen o.i.d.? Ik zag nl. ook dat hij op de site nog wel leverbaar is. Wij gaan met het vliegtuig op vakantie en wilden speciaal daarvoor de buggy hebben. Vind het een beetje zonde om de bugaboo mee te nemen, ben toch bang dat die dan beschadigt...
Wij gaan met het vliegtuig op vakantie en wilden speciaal daarvoor de buggy hebben. Vind het een beetje zonde om de bugaboo mee te nemen, ben toch bang dat die dan beschadigt...[/QUOTE] Groot gelijk hoor er gewoon achteraan gaan bellen. Wij hebben vorig jaar wel onze buggy mee genomen en had er absoluut geen spijt van. Onze dochter sliep er heerlijk in. Wel hadden wij via marktplaats een reistas gehuurd met wieltjes. Om beschadigingen te voorkomen.
Elfje, heb je al wat gehoord van je buggy??? Even nog een vraagje over buggy in vliegtuig. Wij willen deze zomer ook de buggy meenemen ipv de Bugaboo. Mag de buggy eigenlijk bij de handbagage zodat je kindje er in kan zitten tot het vliegtuig vertrekt? Lijkt me ook wel fijner dan 'm gewoon bij de bagage op de band te doen, dan wordt er zo mee gesmeten en dat vind ik toch wel zonde van m'n nieuwe maclaren... Weet iemand of dat mag of verschilt dat per maatschappij (we vliegen met Ryan Air).
ik heb 1 april de mila gekocht en die is ook nog niet binnen. We gaan op hemelvaart weg en als hij dan nog niet binnen is krijgen we het shworoommodel mee, das aardig van ze, dan hebben we toch wat, maar ik hoop dat hij binnen is. Miek
Volgens mij moet je hem afgeven op het moment dat je het vliegtuig in stapt. wij hebben bij de mc laren een reistas gekocht zodat hij niet beschadigd want vind dat wel een beetje zonde! Vrienden van ons hadden geen tas en de hele buggy zat onder de vlekken toen ze hem kregen. Echt heel goor en het stonk ontzettend!!! En dan loop je in Spanje
Volgens mij mag je elke wagen meenemen tot aan het instappen. Je kan het ook bij Ryan Air navragen natuurlijk; ook waar ze je wagen daarna laten. Volgens mij gaat hij dan alsnog als laatste het ruim in. Kan me voorstellen dat het daar niet geheel schoon is en je dus aan een beschermtas wat kan hebben.
We hebben de buggy helaas nog niet binnen. Gisteren ben ik er nog weer geweest en we hebben nu afgesproken om nog twee leveringen (maandag en woensdag) af te wachten. Als de buggy daar niet bij zit gaan ze kijken naar een andere oplossing, bijvoorbeeld om het showmodel mee te geven. Wel fijn dat ze mee willen denken, maar ik hoop natuurlijk dat we gewoon met onze eigen buggy op vakantie kunnen!
Nou, nog even een update over de buggy. Dinsdag heb ik weer gebeld. Een beetje vroeger dan afgesproken, maar ik was toch te ongeduldig. Toen had ik een hele aardige vrouw aan de lijn die wilde uitzoeken hoe het nou precies zat. Een half uurtje later belde ze terug, blijkt dat de door ons bestelde kleur (roze) niet meer geleverd wordt door Maclaren! Ze had alle vestigingen al afgebeld, maar er stond er ook nergens meer één. De enige optie was nog dat we het showmodel zouden overnemen. Hierop konden we dan nog wel wat extra korting krijgen. Dat hebben we dus maar gedaan. Het bijpassende parasolletje zou nog wel komen, maar dan pas in week 24 ofzo... Die hebben we dus maar geannuleerd en voor hetzelfde geld op internet besteld. Was woensdag al binnen! Vandaag de buggy opgehaald en hij ziet er gelukkig helemaal prima uit! Ben er helemaal blij mee! Blijft alleen wel een beetje een vreemd verhaal dat ze er pas na drie weken achter komen dat de bestelde kleur niet meer leverbaar is...
Pfff wat suf van Prenatal zeg, dat het kwartje pas na 3 weken en meerdere keren vragen van jou valt ! Hoop dat ze je wel een fatsoenlijke korting hebben gegeven dan! Naja, je hebt nu lekker je roze buggy! Ons bevalt de maclaren super, hopelijk bij jou ook. Geniet in ieder geval maar lekker van je vakantie en je buggy 8)!!!
Wat een gedoe he! Ik heb ook de MacLaren Quest (champagne met bruin) besteld bij de Prenatal (Groningen) tijdens de mamamazzel-dagen. Zelfde verhaal, zou binnen een week al binnen zijn. Maar je raadt het al, nog helemaal niks. Nu moet ik maandag weer bellen, als ie er dan niet is, gingen ze er achteraan bellen naar de leverancier... We hebben de buggy niet met spoed nodig, maar het is gewoon irritant dat je ergens op wacht omdat die belofte is gedaan! :x Ik hoop dat ik 'm maandag kan ophalen!
Nou, hier ook nog geen afhaalbericht..... We willen hem eigenlijk komend weekend meenemen op vakantie want de bugaboo nam toch veel plek in beslag afgelopen week. Net gebeld, er zijn er geen geleverd. Maandag wordt de leverancier gebeld. Wij hebben de versie Charcoal/ Silver besteld. Ben benieuwd........
Balen dat jullie hem ook nog niet hebben. Toch raar hoor... Hoop dat jullie hem nog krijgen! En dat niet die kleuren ook ineens niet meer leverbaar zijn... Thanks Miffy! We hebben de buggy nu voor nog geen 150 euro mee mogen nemen! Wel netjes vond ik...
Voor 150 euro..hmm dat vind ik niet zo heel erg goedkoop. Als die eerst 220 was, en met de mazzeldagen er 20% vanaf dan zou je uitkomen op 176 euro. Dus je hebt maar 26 euro korting gekregen voor het showmodel. Maar goed je hebt in iedergeval de roze, die is zoooo mooi, wij hebben hem ook