Levertijd stoelen

Discussie in 'De lounge' gestart door amber23, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 2 weken geleden stoelen besteld. Het waren stoelen die uit de nieuwe collectie komen. En we kregen alleen die week voor een goedkopere prijs. We wouden ze heel graag voor de goedkopere prijs hebben. Maar hadden de stoelen pas in begin februari nodig. Want dan gaan de andere stoelen en tafel er uit. We zeiden helaas dan moeten we ze maar voor de duurdere prijs in februari nemen. Ze zei bestel ze nu maar want er zitten 10 a 12 weken levertijd op. En nu kan het ook wel 14 weken worden in verband met de vrije dagen. Ze deed er ook wat lacherig over van of dachten jullie dat ze meteen mee te nemen waren. Ik zei nee dat niet maar straks zijn ze er over 2 weken al. Nou ze zei dan kunnen ze eerst wel bij ons in de opslag. Maar dat hoeft niet want ze zijn er niet voor die tijd. Wij hebben de laatste tijd door omstandigheden veel van de spaar af moeten halen. Dus daarom dachten we als ze toch in februari komen doen we een deel van loon december en deel januari en we zijn dan ook nog jarig doen we ze daar van. En dan hoeven we ook niks van de spaar te halen want die willen we juist weer wat op krikken. Nu werd ik de dag voor de kerstdagen gebeld door iemand van die winkel dat de stoelen binnen waren. En wanneer we ze kwamen halen graag zo snel mogelijk want de opslag stond al zo vol. Nu is mijn vraag op de rekening staat een levertijd van 10 a 12 weken moet ik ze nu dan al meteen halen. Niet dat ik het geld niet heb maar daar wilde ik alleen in echte nood aankomen. Maar ben ik al verplicht ze nu te komen halen. En nu zullen een aantal wel denken waarom niet van de spaar halen en dan het er weer opzetten. Nou dat wil ik wel maar altijd als ik dat in mijn hoofd heb van dan zet het ik er in januari wel op dan gaat er net iets stuk wat meteen vervangen moet worden. Of een onverwachte rekening dus ik wil er nu echt een keer afblijven

2. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik zou ze pas in februari ophalen als jullie eraan toe zijn. Jullie hebben toch een afspraak gemaakt op het moment van bestellen en dat hun magazijn vol staat is niet jou probleem.

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja we hebben de levertijd ook op papier staan. Wij zeiden nog zijn ze er niet eerder nee mevrouw die zijn er echt niet eerder dan met 10/12 weken.

Deel Deze Pagina