Wij hebben op 17 januari de kinderkamer al besteld.. Deze zou 5 mei afgeleverd worden bij ons.. Ze belden een dikke week vooraf dat de kamer niet geleverd kon worden........... :thumbdown: iemand die hier een aannemelijke verklaring voor kan bedenken.. Ik begin de kriebels te krijgen dat ze staks weer afbellen en 19 mei ook niet doorgaat.. 8-[ :-k
waar heb je de kamer besteld? we hadden een kinderwagen compleet besteld en ze zeiden 12 weken levertijd nou prima maar met 12 dagen was de wagen eral
wij hebben ook onze kamer bij de babydump besteld. er is ons gezegt dat de levertijd 13 weken is. we hebben hem besteld dat ik 13 weken zwanger was dus als het goed is wordt het kamertje over 6 weken geleverd maar heb er ook een hard hoofd in want hoor van meerde dat het te laat kwam. welke heb jij gekocht wij de miami ze zeiden tegen ons dat dat de enige was met lange levertijd. ik ben dan pas 26 weken maar kan me voorstellen als je bijna 30 bent dat je het er wel benouwd van krijg hoop voor je dat het snel geleverd wordt
Wij hebben Arosa besteld.. Ik ga ervan uit dat t nu wel goed komt en de kamer ruimschoots klaar is voor dat ukkie zijn/haar intrek er kan nemen.. maar ja.. Ik wil t gewoon klaar hebben.. Kleertjes wassen en in de kast doen enzo..
Bij mij kwam de babykamer 4 weken later dan gepland. Levertijd was hierdoor totaal 16 weken. Ik heb van de prenatal een schade vergoeding gekregen omdat zij zich niet aan de levertijd hebben gehouden. De vergoeding was 20% van het gekochte kamertje. Ik kreeg in totaal 275euro aan cadeau bonnen Nou daarvoor wil ik wel 4 weken langer wachten! Maar goed wij hadden de kamer ook ruim op tijd besteld. Mijn tip, vraag eens naar een kleine vergoeding door de te late levering.
Zou kunnen dat het kamertje niet op voorraad was bij de fabrikant. En dat de babydump niet genoeg kamertjes op voorraad heeft. Dan zijn ze afhankelijk van de fabrikant tot die zijn spullen weer heeft. Maar balen is het wel. Ik zou ook gewoon een vergoeding vragen. Als ze een beetje een goede service hebben, dan zullen ze daar niet moeilijk over doen.
Ons kamertje van de Babydump werd keurig in de afgesproken week afgeleverd. De bezorger hielp zelfs keurig mijn man om de hele boel naar boven te zeulen. Wij hadden een kamer uit de basiscollectie, en was prima in elkaar te zetten. Alle gaatjes keurig op de juiste plek enzo geboord, was deugdelijk Duits vakwerk. Enige kleine nadeel is het bellen voor de afspraak: wij moesten terugbellen en stonden tijden in de wacht bij het centrale nummer. 's Ochtends vroeg meteen bellen bleek daarvoor de oplossing te zijn.
onze kamer is ook van de babydump (de wagen ook) en bij ons kwam alles eerder dan afgesproken. Maar vaak hoor je alleen de slechte verhalen , dus ik zou er gewoon vanuit gaan dat ze de volgende leverdag ook echt komen.