Leverworst aanval :-O

Discussie in 'Gezondheid' gestart door WenT, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Tsja mirell maar dat is met alles zo

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

huh t lijkt nu net of ik jaloers ben maar dat had ik nou juist een quote van gemaakt.

mijn antwoord was juist

nou kun je daar beter niet jaloers op zijn is echt heel slecht voor je baby vit a geeft kans op afwijkingen.

maar 1 keerzal heus niet meteen schade aanbrengen ;)

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    raar dat mijn qoute ook niet omlijnt is?

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

5. Niet meer actief

Daar was mijn reactie op..

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    die reacktie geef ik al expres hier op het forum
    omdat volgens mij degene dan alleen maar het rottige lezen van een reacktie.

ik vind t namenlijk niet echt slim om een hele leverworst naar binnen te douwen

maar hetzelfde als roken, drank,en andere slechte eigenschappen we kunnen wel heel boos reageren maar ik ga er vanuit dat iedereen verantwoordelijk is voor zichzelf en ook voor hun kindje

helaas is dat in de praktijk dus niet zo.
    daarbij denk ik ook echt dat als je 1 keer veel leverworst eet dat je niet meteen iets gaat mankeren(maar daarbij wist ze wel al dat het niet goed was voor haar kindje tja niet erg slim)

7. Niet meer actief

Nee oke maar het is onzin om te zeggen van "ik denk dat die 1x geen kwaad kan voor het kindje"

Nou is dat bij leverworst natuurlijk wat anders, maar 1x KAN genoeg zijn hoor...

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Leverworst is zooooo gooooooooooooooorrrrrrrrrrr (lekkere verzamelde afvalstoffen van een varken en dan gemalen met gelatine tot een pasta brrrrrrrrrrrrrr) :pale:

Misschien blijf je er nuook vanaf :)

9. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Wat een heftige reacties zeg. Ik herken het wel hoor ...

Normaal lust ik helemaal geen likkepot maar sinds ik zwanger ben heb ik er echt trek in, probeer me dan ook te bedwingen maar als ik op zaterdag bij de c1000 sta en zie een vers bakje likkepot liggen neem ik het ook zo af en toe mee en dan eet ik ook 2 a 3 boterhammen achter elkaar met likkepot.
    Ik heb zoiets zolang je het niet iedere dag eet kan het heus niet zo veel kwaad, moet je eens kijken hoeveel mensen roken en drinken tijdens de zwangerschap.

10. Niet meer actief

Brrrr ik vind leverworst ook gigantisch GOOR! hihi maar dat terzijde ;)

Denise je hebt zeker wel gelijk hoor.. en natuurlijk kan af en toe een boterhammetje leverworst geen kwaad (mag ook gewoon!) maar dat er mensen zijn die dan ineens een hele leverworst naar binnen werken en zwaar gefrustreerd raken dat ze dit niet elke dag kunnen doen? dat vind ik wel heel bijzonder ja..

En natuurlijk is ook de kans dat je van voedsel iets oploopt ten nadele van die kleine ook ontzettend klein.. maar ik vind het wel onzin als mensen zeggen van "ooh maar 1 keer carpaccio eten kan toch geen kwaad"
    Natuurlijk minimaliseer je de kans hiermee op een infectie.. maar ook de infectie kan net in dat ene stukje zitten.. dus of je nou 1x of 20x eet, waarschijnlijk merk je er nooit wat van, maar 1x kan genoeg zijn !

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Daar heb je helemaal gelijk in, kan ik geen woord tussen brengen

12. Niet meer actief

Maargoed ieder zn ding :)
    Daar alles nog goed?

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ach ik ben behoorlijk streng voor mezelf als ik zwanger ben. En echt heel streng.
    Zelfs de broodjes met leverworst heb ik nog niet gegeten!

Als iemand hier schrijft dat ze zoveel gegeten heeft denk ik mmm lekker leverworst, maar dat wil niet zeggen dat ik het zelf zou doen. Ik zou sowieso nooit zoveel in een keer eten ook als ik neit zwanger ben.

Maar goed de TS heeft dat wel gedaan. Nog geen reden om dr af te straffen vind ik. Zoals iemand anders al zei.. ieder zn ding

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik neem soms een geroosterde boterham met roomboter en leverworst :D
    Heeeeeerlijk! En dan kan ik er weer een maand tegenaan zonder te kwijlen als iemand Leverworst zegt :D

15. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    .
    Hoe komen mensen er nu ineens bij dat ik zwaar gefrustreerd zou raken als ik niet iedere dag leverworst kan eten ?

Lijkt wel dat spelletje waarbij je in een kring zit en de eerste persoon zijn buurman iets in het oor fluistert en die dan weer bij zijn buurman etc... Tot je aan het einde van de kring een compleet overdreven of verdraaid verhaal krijgt... :(

Ik heb er 1 keer heel veel zin in gehad, omdat ik het al zo'n tijd niet gegeten had.

Ja ik wist dat het slecht was, klopt. Ik kan alle kritiek en feedback heel goed hebben. Ik weet ook heel goed dat het mijn eigen fout was en dat ik verantwoordelijk ben. Ik herken het namelijk helemaal niet, dus zal wel onder invloed van hormonen zijn ofzo... Zoals ik vreselijk emotioneel ben de laatste tijd om de gekste dingen... Is mij ook vreemd.
    Helaas kan ik die fout niet meer terugnemen. Ik kan alleen zorgen dat ik dezelfde fout niet meer maak, wat ik zeker ga doen.

Dat mensen mij een schop onder mijn kont geven, vind ik terecht... Maar
    dat dingen die ik schrijf worden verdraaid, vind ik niet prettig.

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Het is warm en dat is funest voor hormonale vrouwen :) zou me er niet te veel van aantrekken ;)

17. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ja klopt, is veel te warm...
    Je hebt ook helemaal gelijk...

Misschien maar een slotje op het onderwerp laten zetten.
    Laat me nu af en toe verleiden om toch weer te reageren, terwijl het eigenlijk genoeg is zo... Zelfde dingen komen telkens weer terug.

Ook veel goede, nuttige info en kritiek gehad. Zal me op het positieve richten, is beter :)

Ik heb mijn lesje in ieder geval wel gehad.

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ahhh arme jij hihihi. Maarre je weet het zelf ook heel goed toch (anders had je dit topic niet eens geopend), je hebt geen advies nodig joh;)

19. Niet meer actief

Slot erop want mensen voelen zich aangevallen ;)

20. TS, als je de volgende keer even een melding maakt (rechtsboven) komt het sneller bij één van de moderators aan dat je dit topic wilt sluiten.
    nu zag ik het 'toevallig' ;)

dus: op verzoek ts gesloten :D

Deel Deze Pagina