doppler vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly89, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik kon me niet meer inhouden en heb een Luvion Doppler gekocht. Het zou natuurlijk kunnen dat ik 't hartje nog niet kan horen, maar was gewoon benieuwd of 't al kan. En anders wacht ik rustig af. :)

Nu heb ik 't net dus geprobeerd en hoorde ik op een bepaalde plek wel wat kloppen, maar toen stond er op dat ding '87'. Dat is meer mijn hartslag dan denk ik? Maar ik hoorde 't echt maar op 1 plek, verder niet..
    Hoeveel zou erop moeten staan zodat ik weet dat 't niet mijn hart is, maar hartje van beeb?

2. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartje van t kindje gaat vele malen sneller tussen de 120-160!

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Je eigen hartslag hoor je in je liezen en boven op je schaambot

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    bij mij staat de baby vaak op 130,
    dus zal vast je eigen hartslag nog zijn
    maar ik hoorde het met 11weekjes al

5. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Oh oke, dan heb ik dus m'n eigen hartslag gehoord. Dan weet ik nu waar ik naar op zoek moet :)
    Volgens mij wil 't nu nog niet, dus nog maar weer ff weekje wachten.

Wel raar dat ik dan maar op 1 plek m'n eigen hartslag hoorde. Echt heel duidelijk. Maar dat klopt dus wel?

6. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Dat heb ik ook heel duidelijk met mn eigen hartslag, niet zo raar dus. Gisteren met een echo liet ze eerst de hartslag van de baby horen, toen die van mij en toen het geluid van de navelstreng. Heel grappig om dat zo te horen, maar het verschil is enorm. Denk inderdaad dat je dan nog even moet wachten. Je moet wel heeeel ver naar onderen luisteren in het begin toch? Dat lees ik tenminste van iedereen, bij mij was dat ook zo.

7. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Vk zei gister tegen mij dat je dan tussen je schaambot moest zoeken. Ben bijna 15 weken en bij mij zat het ook nog weg laag..

8. kimmie3103

1 nov 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het deze zwangerschap met de 10 weken thuis gehoord, heb ook een luvion.
    je moet de dopler net iets boven je schaambot duwen (maar wel dat je ook nog op het schaambot zit. wat steviger naar beneden drukken (kan geen kwaad) maar het mag geen pijn gaan doen. uiteindelijk hoor je het verschil tussen jezelf en het hartje van je kindje ( treintje)

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

9 weken is echt heel erg vroeg. Bij mijn vorige zwangerschap lukte het mij thuis bij 10 weken al het hartje te vinden. Maar met deze zwangerschap nog niks kunnen vinden. Deze uk ligt ook best diep in m'n bm.
    De hartslag van je kleintje is net een sneltreintje, dat herken je gelijk als je het hoort.

10. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Hier mijn dochter met 10 weken gehoord en deze zwangerschap met 9 en een halve weken.

Het is met die termijn echt geluk hebben hoor, het kon zijn dat ik de hartslag voor 2-3 hoorde en dan niet meer te vinden was tot de volgende dag..

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb dezelfde, met 11 weken gekocht. Je moet echt heel laag zoeken, niet eens op je buik. Bij mij hielp het dat mijn vriend ging zoeken want ik kon het telkens niet vinden. Maar hij kon het ook niet altijd vinden hoor. 9 weken is ook wel heel eeg vroeg dus als je nog niks hoort is dat echt niet gek.

12. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Wat jij hoort is waarschijnlijk de ruis/bloeddoorpompimg van je slagaders.
    Zou het gewoon blijven proberen bij je schaambot alleen heb je nu nog kans dat je dan je aorta hoort

Deel Deze Pagina