Zoooo onzeker!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MrsP, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,Ik heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben na een vroege miskraam vorige maand. Nu twijfel ik al of ik echt zwanger ben en of het niet het HCG nog is van de vorige zwangerschap wat de test positief doet laten uitslaan. De VK zei dat de kans groot is dat ik gewoon zwanger ben, omdat de HCG van de miskraam met een week wel mijn lichaam zou hebben verlaten.Er vanuit gaande dat ik toch zwanger ben, ben ik toch zooo onzeker en bang om weer een miskraam te krijgen. Ik kan morgen pas weer testen om te kijken of mijn streep op de test nu feller is. Op de test van gister was overduidelijk een tweede streep te zien, maar niet zo knallerig als de controlestreep. Zou de streep morgen feller moeten zijn dan gisteren? Ik voel me ook echt totaal niet zwanger, op hier en daar wat misselijkheid na, maar ook daar niet erg veel last van. Pff, maak mezelf zo wel een beetje gek he.. Andere dames die er ook last van hebben? Zou fijn zijn om er onderling een beetje over te kunnen kletsen.. Liefsss

2. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Heb gelukkig geen miskraam gehad, maar heb ook nooit een knaltest gehad.
    Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, had ik ook totaal geen klachten, ja toen ik over tijd was.
    Maar toen dachten we weer aan een maagontsteking en toen getest maar streepje was ook echt een tuurstreepje dus 2 dagen later weer getest en weer zon mega licht streepje en nog onzekerder dus toen cb digital gehaald en daar kwam naar mijn idee een eeuw op te staan zwanger 2-3.

Hoop echt voor je dat je binnenkort kan gaan genieten van je zwangerschap!!

Deel Deze Pagina