Onlangs heb ik een topic en poll geopend over een jongensnaam. Tobias bleek toen de populairste naam. Ik vind het ook nog steeds een erg leuke naam, maar twijfel over de combinatie met de achternaam. Nu zijn er nog 2 namen die wij wel leuk vinden, en ik vroeg me af of jullie die vinden passen bij de naam Levi. Levi en Ravi Levi en Xavi Kan dit of lijkt het teveel op elkaar?
Het kan wel, maar ik zou het zelf niet doen, lijkt veel te veel op elkaar. Beetje jut en jul achtig... Vindt Tobias dan leuker passen...
Vind Ravi dan leuker... al vind ik het verder geen leuke naam bij Levi. Ik ken een Levi en z'n broertje heet Timo.
Levi en Tobias! En anders maar Levi en Ravi. Xavi vind ik voor Spaanse/Portugese/Braziliaanse (etc.) kindjes alleen leuk. Maar sowieso vind ik weer een naam op -vi wel een beetje too much..
Ja, jullie hebben ook wel gelijk Zelf dacht ik dat ook wel, maar omdat we het zo moeilijk vinden om een leuke naam te vinden vroeg ik me af of anderen dat ook zo zouden zien. Maar we hebben ook alweer een nieuwe naam bedacht die beter aan onze voorwaarden voldoet. Wel nog wat twijfel, maar ik hoop dat die binnenkort verdwijnt.
Wat toevallig! Wij hebben ook een Levi en nog een meisje, nu zwanger van nr 3 een jongen, en ook al is het jut en jul, ook ik blijf met de naam Ravi in m'n hoofd zitten, ik vind het zelf steeds minder storend, ze gaan wel als individu door het leven natuurlijk.. maar ben nog net niet over de streep! Ben wel benieuwd welke ''nieuwe'' naam jullie nu hebben haha?