Hoi Allemaal, Na veel wikken en wegen zijn we eindelijk uit de naam voor onze dochter (manlief en ik komen moelijk op 1 lijn helaas) Ze gaat ... heten. Maar nu het volgende probleem, haar broer heeft drie namen (deels vernoemd) en we willen toch haar in ieder geval ook een tweede naam geven. Maar wat? Ze word in ieder geval niet vernoemd dus daar kunnen we niks weghalen.. Iemand goede ideeën? Ik hou vooral van de wat lievere en langere namen, manlief meer van korte stoere namen (tjah...) Het moet in ieder geval wel een beetje lekker klinken bij elkaar... Ben benieuwd naar jullie ideeën
Naast voornaam, 1 korte en stoere naam voor je man en 1 lieve en langere naam voor jou? Bijvoorbeeld ... Pip Juliette
... Jill Nathalie ... Isabella Frederique ... Mila Florine ... Feline Liselot ... Fay Madelief ... Mae Juliette
Felice Isabel Rosalie Veerle Faya Eline Eliza Benthe Marit Fenna Nena Nova Amelie Kaylee Jenna Lilou Lilith Romee Rhode Norah Novee Dionne Aimee Brianna Maria Maite Mae Elena Chiara Jura Nola Amber Jade Solenn Tamar Julie Nomi Noe
Wauw, fijne reacties! Heb al een paar leuke namen gezien, dank die gaan op het lijstje @Luthien31, goede tip, dank!
... Fay Sophia ... Mae Charlotte ... Pip Madelief ... Puck Willemijn ... Suus Rosalin ... Tess Olivia
Dit vind ik mooi. Misschien ... Rosalie Isa? Laatste naam net iets stoerder. Of ... Charlotte Liv ... Valerie Quinn ... Eline Fay/Mae ... Julia Kate