Leuk en DOEN ! Nog nooit eerder gehoord voor een meisje maar vindt het hartstikke leuk. Hou wel van stoere meidennamen!
sorry ik vind het echt niks. Sam of Robin, ok, maar Levi is echt een jongensnaam. Devi vind ik wel leuk, of Liva
Ik heb een oud-collegatje die haar dochter Levi heeft genoemd. Moest er erg aan wennen, haar andere dochter heeft ook een unisex naam die veel voor jongens gebruikt wordt. Maar nu vind ik het wel stoer, echt een kwestie van wennen. En officieel kan Levi voor jongens en voor meisjes. Dus als dit de naam is voor jullie, lekker doen!
Ik zag het idd ook in de WIJ staan en moest 2x kijken of het echt een meisje was. Ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar heet je andere kindje Lewis? (staat in je onderschrift), dan vind ik de combi niet heel erg mooi moet ik zeggen...
Het kán wel, maar ik zou er zelf niet voor kiezen om je dochtertje voor alle verwarring te behoeden. Het is echt niet leuk als mensen continue maar denken dat je een jongen bent, terwijl je een meisje bent. Voor jullie als ouders trouwens ook niet.
Ik zag het ook in de WIJ staan maar dacht ook gelijk Levi voor een meisje Vind het echt een jongens naam maar je moet doen wat je zelf leuk vind en niet van anderen uitgaan vind ik altijd.
Dat wilde ik ook gaan schrijven, ik heb dat stukje immers ook gelezen. Ik zelf vind het niet mooi. Ik vind het een echte jongensnaam en vind het eerlijk gezegd 'raar' als mensen een dochter Levi noemen, maar dat is heel persoonlijk.
Ik vind het door de hype een jongensnaam. En het lijkt me lastig dat iedereen dan straks denkt dat ze een jongetje is. Maar los daarvan zou ik het ook heel goed vinden kunnen als meisjesnaam...!