Een tijdje geleden heb ik jullie hulp al eens gevraagd, omdat we maar niet de naam voor ons derde kindje konden kiezen. Ik heb het een paar weken op z'n beloop gelaten en haar eerste naam gaat definitief Sarah worden. Nu alleen weer twijfels over haar volledige naam. Nu ik 36 weken ben, willen we heel graag een definitieve keuze maken. We hebben drie optie's, Sarah Jane Sarah Lily Jane Sarah Lizzy Jane Jane is een vernoeming naar m'n oma en willen we zowieso gebruiken. Lily heeft dezelfde betekenis als m'n tweede naam (Susan), beide lelie. Lizzy, omdat ik dat een hele leuke naam vind en de twijfel over de voornaam in eerste instantie ging tussen Sarah en Lizzy. Graag hoor ik jullie mening!
Sarah jane lizzy vind ik mooi! Je kan het misschien ook als 2 namen doen.. Sarah-jane lizzy Of lizzy-jane sarah of lilly-jane .. Bedoel dus een dubbele voornaam en dan nog een tweede naam. Misschien.heb je er wat aan
Sarah Jane vind ik erg mooi samen, ook omdat de 2e naam een betekenis heeft. Ik vind met Lizzy erbij teveel van het goede, maar als je had gezegd dat dit een vernoeming was naar jouw moeder bijv. had ik Lizzy er ook bij gedaan. Hehe Dus aan mijn mening heb je weinig. Lizzy niet bewaren voor de toekomst
Sarah Jane is prachtig, maar ik vind Lily óók zo ontzettend mooi. Dus ik heb gestemd voor Sarah Lily Jane