Leze A.UB ! bedankt

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamasabrina, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    holakes :(

ik wil even dit kwijt ,ben nu in ronde 11 en moet zaterdag/zondag
    ongie worde .....

maar nu zit ik met dit ik voel helemaal niks nada,aleen wat pijn bij het hoeste maar komt meschien om dat ik te vaak hoest

en wat last van dairree :oops: sorry maar kan ook zijn van de manderijen die ik te veel eet :D whahha

heb wel rond de 30ste wat bloed verlore waren maar net een streepje in me inlegkruisje en toen was het stop

maar normaal een week voor ongie heb ik al ongie klachten zoals pijn aan me boobs en kopijn en chagie en nu niks :(

maar ik ben nu aleen maar emo kan om de stomste dinge wel huile en geen zin om te ete ,!

wie heeft nog geen klachten en moet dit weekend ongie worden !

ik denk dat ik het weer niet ben :( aangezien ik niks voel.............
    laat je mening hore of laat ffe je frustratie hier kwijt want soms doet het wel goed !

ze zeggen dat je der niet mee moet besig zijn en dat zeg je ook tegen je zelf maar als andere vragen waneer beginne jullie aan een 2de overal zie je babys en krantjes en blabalbla dus het blijft in je hoofd spoke ook als leg je het erbij neer !

dus meide kom op en leef je ffe uit en tiep wat je dwarst zit :) vind het leuk om erover te praten :)

veel liefs

2. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Sabrina,

Duik lekker mee in alle andere discussies, dan... we kletsen hier volop!
    Leuk dat je er ook bent... doe lekker mee!

K.

3. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    dankje wel en doe ik ook want word beetje gestress als ik het niet kwijt kan heb je na 11 maande probere :)

en we lope gelijk zie ik,:) hoeveelste ronde is dit voor je :) veel liefs

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou, ik ben nog maar in de 2e ronde, maar kan me heel goed voorstellen dat je ff wilt afreageren. Toch elke keer die spanning....

.... lees mij nou... ikke die tot voor een half jaar geleden echt geen kinderen wilde.... Wat is de natuur toch raar... ineens is die drang er :(

Groetjes Cynthia

5. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    heey cyntje78 :)

welkom bij zwangerschapspagina.nl :)

jah zekers is moeder natuur raaaaaaaaar en vrouwelichaam ook whahaha

eerste raakte ik door de pil heen zwanger maar ook wegens lang ziek zijn en nu wil ik het juist! en nu lukt het niet

heb van alles geprobeert om het van me af te zetten ,vrijen op de dage ,vrijen waneer je zelf wilt ,middeltjes ,

dus gwn geduld hebbe is tog iets wonderbaarslijks :)

en de kindjes zoeke hun ouders uit whahah zg ik altijd :p whahaha kus xxxxxxxx

6. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    euh nou :oops: eerste ronde en volgens mij gelijk raak... :oops:

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Zo.... al weer tig wc bezoekjes, en halve zak toastjes verder.... daar ben ik weer ;)

Wat heb ik toch een hekel aan wachten. En dan hoef ik deze week nieteens veel te werken dus de tijd kruipt voorbij....

@Klasien, heb jij nu al verschijnselen dan? Ben benieuwd wat deze zijn!

Ennuh... Mammasabrina; jij kan een dezer dagen ook gaan testen toch? Spannend! Heel veel succes dames!

Groetjes Cynthia

8. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    jaaaaaaaah kan wel testen maar doe het niet tenzij ik al tijdje overtijd ben want heb genoeg getest ken ffe niks meer zien:p

dus wacht ffe af tot ik een week overtijd ben ofzo maar denk dat ik gewoon ongie gaaaaaaa worde en ik zij dat ik zat/op zond ongie moest worde maar bedoel /zondag op maandag whahaha lol

maar voel niks dus zal wel ongesteld weer worde dus naar ronde 12 denk ik pff klinkt steeds zwaarde bha

maar jah succes voor jullie meide en hoop dat het voor jullie wel snel een beebje in jullie moge groeie of meerdere whhahaha lol succes xxxxxxxx

Deel Deze Pagina