Hallo allemaal, Omdat ik helemaal niet thuis ben in zwangerschapsdingen wil ik het even aan jullie vragen. Afgelopen zondag hebben we flink "gesport" en als het goed is precies op de juiste tijd. Nu heb ik sinds die dag een vreemd gevoel in mijn onderbuik, steekjes.... ik voel me anders, ben er met mijn hoofd niet bij zoals koffiemelk in de asbak gieten . Maar verders nergens last van. Uit nieuwschierigheid heb ik via een tip van hier op een andere site een testje gedaan. We hadden iets van 60% kans zwanger te zijn. Nu vraag ik me dus af.... zit ik me gewoon vanalles in te beelden? Of zou het toch.... Na mijn volgende periode (als ik toch ongi zou worden) gaan we weer flink aan de slag. We zijn nu nog niet actief bezig maar is wel nodig geloof ik, zal mijn mannetje leuk vinden Groetjes Cynthia
Oja, en ik heb de laatste 3 dagen enorme zijkdagen... loop om het hondsgezijk naar de wc. Ik heb dit wel eens vaker maar dan blijft het bij 1 dag... nu al 3 dagen! Groetjes Cynthia
weet je... alles kan, maar je zult toch echt moeten wachten... kom gezellig in het NOD forum op het wachtbankje zitten!
Hoe werkt die lijst eigenlijk? Er staat geen uitleg bij namelijk. Maar ik ga er graag zitten wachten..... verschrikkelijk dat wachten! Het liefst zou ik vandaag nog een test gaan halen, maar helaas is het daar nog te vroeg voor. Groetjes Cynthia
Misschien een tipje er bestaan vroege zwangerschapsteste die je al kunt gebruiken 10 dagen nadat je 'gesport' hebt; (dus voor je vermeende menstruatie..)
@ Kid2009; zijn deze wel betrouwbaar dan? Waar kun je deze halen? Jaja.... ikke nogal ongeduldig 8) Groetjes Cynthia
Hoi Cyntje, Wil je geen valse hoop geven hoor. Je zegt dat je afgelopen zondag flink geklust hebt. En je zegt dat je nu al "kwaaltjes" dat kan niet. Pas na de innesteling kun pas echt zwangerschapskwalen krijgen. Groetjes Astrid
Maar wat zijn die steekjes en rommelig gevoel rechts in mijn onderbuik dan Beeld ik me dat in? Of is er iets aan het rommelen? Ik wacht het maar rustig af.... zit niets anders op nietwaar? Groetjes Cynthia
Hoi cynthia, Dat kunnen ook gewoon je darmen zijn. Ik dacht ook bij elk pijntje dat dat zwangerschapskwaaltjes waren. en dat was het gewoon niet. Wij zijn inmiddels 14 maanden bezig om zwanger te worden. En elke maand dacht ik oh weer zwangerschapskwalen. Maar dat kon helemaal niet. Want ik heb geen ei-sprong. Nu ben ik deze maand begonnen met clomid. En heb deze maand voor het eerst een ei-sprong gehad. Ik heb nu af en toe ook krampjes maar ga er niet vanuit dat dat kwaaltjes zijn. Je lichaam kan ook heel raar doen.