Lezen en dan pas typen...

Discussie in 'Pendelen' gestart door Infantem Amor, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Whoeiiiii :d

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dan werkt het tenminste, hopelijk heb jij de oplossing gevonden voor alle pendelaars!
    Het zou zo zonde zijn als jullie er mee stoppen omdat veel mensen een forum niet goed lezen.

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik hoop het Vlinder73 :D
    Kreeg net wel een berichtje, maar daarna meteen een berichtje met sorry, heb stom genoeg je berichtjes niet gelezen... Dat vind ik al minder erg als iemand die mij (ons) dwingt iets te doen ;)

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja idd Kayleigh... dat is dan wel weer netjes, meteen een sorry er achteraan :D.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dat was ik haha. Ben hier zowieso vrij nieuw. Dacht ik vraag het en toen stuurde ik een berichtje. Toen las ik het topic door en dacht ik oei.. Foutje!

6. Infantem Amor

Dat is ook niet erg ;)
    Maar er zijn mensen die echt gaan commanderen dat ik voor ze MOET pendelen :(

Gelukkig gebeurd het nu steeds minder..

7. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Moeten we nu IA(aaaa)... in ons onderschrift zetten? Lol! :D
    Snap jullie helemaal hoor meiden, het moet wel leuk blijven, het is geen moeten... ;)

8. Infantem Amor

Hihi ja dat zou kunnen :D Of Amor of zo...

Had nu dus gewoon echt weer 3 mensen die niet lezen..
    Eentje had van mij al een pendel onder mijn oude naam :(

9. happy3

happy3 Niet meer actief

En toch zijn der nog altijd die niet kunnen lezen :(
    Bij de meeste dames staat in hun topic enkel lezen NIET reageren, en toch zijn der dames die het nodig vinden om ff snel iets te plaatsen. Op zich niet erg, maar echt niet leuk als je abbo hebt met e-mail , met gevolg dat ik mijn abbo maar alweer verwijderd heb. Of is dat net de bedoeling :( van deze dames ;);)

10. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Happy3 klopt... Heb weer een aantal pb'tjes gehad, helaas!! Gelukkig zijn er meiden die wel kunnen lezen haha!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    He bah wat vervelend meid, dat er nu toch weer mensen zijn die niet goed lezen...
    Ik heb je uitslag in mijn handtekening gezet :D. En wat betreft je tarotkaarten... daar word al aangewerkt... ;)

12. happy3

happy3 Niet meer actief

@Hopefaith, voor de pendelaars is het nog erger :) Ik zet gewoon mijn abbo stop, maar jullie zouden al jullie profiel moet veranderen om er vanaf te geraken.

13. Infantem Amor

Haha ja sommige kunnen wel lezen HopeFaith, maar merk dat er toch wel veel een plaat voor hun kop hebben...

Even voor iedereen die wel leest!!

* Hilse, is zwanger en heeft even haar energie nodig voor haar en der kindje... Ze laat van zelf weten wanneer het wel gaat...

* HopeFaith, heeft aan gegeven tijdelijk niet te pendelen ivm een operatie, ik verneem dat ze TOCH PB's krijgt!!! NIET DOEN DUS...

* Infantem Amor, (ikzelf dus) ik geef aan wanneer ik pendel en/of tarot leg... Ik blijf PB's krijgen... Gooi ze gewoon per direct weg zoals vermeld in mijn topic.. Ben namelijk nog al druk met werken, heb deze maand al 40 uur over gewerkt en pendelen en tarot kost nou eenmaal veel energie...

Voor degene die mij een PB sturen buiten tijden, hoeven mij ook niet meer te PB'en als ik wel pendel (dus na dat ze mij foutief PB hebben gestuurd), want ga mijn energie niet steken in mensen die gewoon geen energie willen steken in mijn topic...

14. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heel goed en duidelijk, hopelijk respecteert iedereen de keuzes van de pendelaars en gaat iedereen nou es lezen!

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    You go girl!!!

16. Infantem Amor

Ja sorry, maar vind het gewoon vervelend, vooral omdat ik het leuk vind om te pendelen en tarot te leggen...

Ook gewoon mensen die dan een berichtje sturen, dat ze net aangemeld zijn (o berichten dus), maar dat als ze zwanger zijn hier echt wel veel komen kletsen...

17. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Logisch dat je het vervelend vindt, we mogen allang blij zijn dat je überhaupt wilt pendelen en jij en niemand anders bepaald wanneer!

18. Infantem Amor

Fijn dat er zijn die het zelfde denken als wij pendelaars :D

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Hilse: geniet lekker van zwangerschap! Heerlijke tijd hoort dit te zijn, dus lekker voor jezelf kiezen!

@Hopefaith: had je al gemaild. Veel sterkte komende tijd en rustig aan! (als mensen dit willen zeggen tegen haar is het misschien handiger om een pb te sturen ipv reageren in haar topic?)

@Kayleigh: ga je ook kaarten leggen? Tof! Ben er ooit eens mee begonnen maar lukte me niet om tijd te vinden om al die kaarten en betekenissen te leren. Pffff succes :)!

20. Infantem Amor

Haha, dat had ik aardig snel onder de knie...

Je bent de enige die me zo nog noemt :p

Deel Deze Pagina