Lezen en dan pas typen...

Discussie in 'Pendelen' gestart door Infantem Amor, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ow ja, sorry hihi, typte op de telefoon en kon zo snel je nieuwe naam niet onthouden hihi. Vanwaar de wijziging als ik vragen mag? Enne... Spannend weekend zie ik;)?

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Inderdaad een spannend weekend... Zo mijn mannetje maar weer eens verleiden :p

Uhm omdat ik nog al gestalkt werd door een oud vriendin... Omdat haar zus mij onder mijn oude naam had gevonden... Kreeg de vraag waarom ik haar dat niet heb verteld (dat we bezig zijn) heb al bijna 9 maanden geen contact meer met haar omdat ze mij heeft laten stikken... Dus ja ik had daar geen zin in...

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jeetje, wat een verhaal zeg! Heel erg dat je zo een vriendin verloren bent, maar als ze zo reageert dan is ze wellicht ook niet zo'n goede vriendin geweest als jij dacht...

4. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Haha idd, hopelijk helpt de Clomid deze ronde! Ga zeker voor je duimen!

Man, wat een verhaal ja! Lekkere vriendin was dat dan idd. Apart dat die zus dan zo reageert, wat gaat het een ander aan dat jullie bezig zijn!?! Na ja, je kunt je altijd vergissen in mensen helaas:(.

5. Infantem Amor

Er was een meid die tussen haar en mij stookte... En net voor mijn huwelijk liet ze niks aan mij weten, geen reactie op smsjes enz... Ik kon toen niet meer op mijn (beste) vriendin vertrouwen en heb haar gezegd dat ze mijn getuige niet meer was, omdat ik niet op haar aan kon en als zij niet kwam opdagen kon ik niet trouwen... Ik had die stap om met haar te breken veel eerder moeten maken... Want eigenlijk is een andere vriendin van mijn eigenlijk sinds 2010 een veel betere vriendin geworden en haar heb ik nu ook als getuige gehad...

Al met al ben ik blij der niet meer te zien, maar als je dan 50 smsjes krijgt van haar, omdat haar zus je heeft gevonden :(
    Was niet die zus die mij stalkte, maar die ex vriendin van mij zelf...

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jammer hoor, je kunt je inderdaad soms erg vergissen in mensen en op de mindere momenten leer je je echte vrienden kennen!

7. Infantem Amor

Haha bij ons juist in de goede tijden :D
    Enne ja na 21 jaar vriendschap doet het mij wel wat en vooral dat ze zich als volwassenen zo laat leiden door een meid met borderline :(

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Kan me voorstellen dat het na zo'n lange vriendschap toch pijn doet, maar wel erg jammer dat ze zich zo laat opjutten door een ander... Heb het ook meegemaakt met mn beste vriend, die werd opgestookt door zn nieuwe vriendin :(...

9. Infantem Amor

Ja die andere meid stookte mijn vriendin op tegen mijn man... En daar was ik ook niet zo van gediend...

Ik had haar jaren geleden belooft dat zij mijn getuige zou zijn...
    En ik ben iemand die zich aan der woord houd.. Maar eigenlijk had ik toen naar mijn gevoel moeten luisteren en meteen de ander moeten kiezen..

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Gelukkig is je getuige uiteindelijk toch een echt goeie vriendin geworden, wanneer ben je getrouwd trouwens?

11. Infantem Amor

11-11-11 om 11 uur :p

En ja zeker... Met haar ga ik ook heel veel om... Hebben de zelfde interesses enz... Die andere was ook vrijgezel (nog nooit een vriend of vriendin gehad) snapte niks van dat ik wilde trouwen...

Oh voor dat ik het vergeet te vragen, deze vriendin heeft een foto bij baby van de maand staan... Zouden jullie willen stemmen op Jaylin?!
    Zwangerschapspagina - Baby van de Maand

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat is fijn en moet ook wel voor een echt goeie vriendschap...

Ik zal zeker stemmen, komt goed!

13. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ja belofte maakt schuld, maar er zijn uitzonderingen hoor :). Mooi dat je uiteindelijk wel een lieve en goede getuige hebt gekozen! Anders had je misschien spijt gehad!

14. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik zal ook ff stemmen!

15. Infantem Amor

Dan had ik heel veel spijt gehad uiteindelijk... Ben zo blij en is allemaal nog op de val reep gebeurd. Als ik het een half uur later door had gegeven had het niet meer gekund

16. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahaha wat een mooie foto! Gestemd hoor!

17. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Dan heeft het zo moeten zijn! En nu hup! Naar je mannetje;)!

Wij gaan ff naar de film:).

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Veel plezier voor jullie allebei ;)!

19. Infantem Amor

Haha ik heb hem net uit gebakken spek gegeven, dat is stap een :p
    Hij krijgt morgen ei/ spek brood, want moeten morgen na mijn werk meteen door naar Luxemburg, dan is mijn eten al vast klaar...

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Haha, dan komt het vast goed! Wat ga je doen in Luxemburg?

Deel Deze Pagina