Mijn zusje en der vriend ophalen... Die zijn met mijn ouders mee op vakantie... Maar haar vriendje is een ADHD'er en mijn ouders willen de laatste week toch wel met elkaar door brengen, zonder hun... Mijn ooms zouden hun ophalen, maar waren het vergeten en hebben nu andere plannen, dus gaan wij ze maar verlossen van hun Ook ff er uit is ook lekker Morgen avond heen en dan zondag daar wat leuks doen en dan na het eten met vieren weer terug...
Kleine moeite om mijn ouders er van te verlossen... Maar moet morgen eerst tot 18.00 werken, dus heb nu al het eten enz klaar, want rijden er toch 3 tot 4 uurtjes op dus dan zijn we tussen 22.00 en 23.00 daar Anders duurt het nog langer...
Is inderdaad wel een aardig geregel, maar je zus en zwager zijn jullie vast dankbaar en je ouders nog meer.
Haha denk het wel... Vooral mijn papa... Die vind hem echt heel lief maar word soms helemaal gestoord van hem
Op een of andere manier beginnen mensen dit topic toch te vergeten!! Dus zullen we dit berichtje naar boven plaatsen... LEES AUB het eerste berichtje even door!!