Hallo meiden, Ik heb de volgende pendels gekregen: Kim11 - 2 Meisjes - Juli 2012 Caruli Meisje Augustus 2012 Hilse Meisje Augustus 2012 Flotsje Jongen Augustus 2012 BurningKarma - Jongen - September 2012 Tinkerbell28 - Jongen - September 2012 Chantallcindy - Jongen - Oktober 2012 ZoGraag - Jongen - November 2012 (+test dec 2012) Kayleigh78 - Jongen+Meisje - November 2012 +test Toekan - Meisje - November 2012 HopeFaith - Meisje - December 2012 Kikkert (met foto) - Jongen - 4de kwartaal wss December 2012 Lavina - Meisje - Jan (+ test feb 2013) Er waren er dus 3 die de maand goed hadden! Nu afwachten of het een jongen of meisje is geworden, als alles gaat zoals ik hoop natuurlijk! Meiden, nogmaals bedankt voor het pendelen! Super! Jammer dat ik van Allwoman, Gesien en Sweetangel28 geen pendel heb gekregen. Had Sweetangel28 wel een PB gestuurd, maar nog geen antwoord terug gehad. Liefs!
Ja, leuk he! @Allwoman: Bedankt! Ik was de pendels aan het verzamelen (zoals je ziet) en zat echt te wachten P) tot jij je topic opengooide. Hihi... Was een leuke hobby trouwens! Nu wacht ik braaf verder tot je weer een keer pendelt , zodat ik het geslacht kan vragen.