Dochter vaak ziek

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Ellen291982, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Paar weken terug had Emma twee dagen koorts. Is ze twee dagen thuis gebleven. Toen ging het ook weer prima.

Is het een paar weken rustig gewees tot vorige week

Vorige week had ze verhoging (38 graden) op dinsdag ze was verder wel aardig dus naar school gedaan. Werd ik gebeld dat ze zat te bibberen in de klas. Ze zag ook erg wit. toen is de koorts ook opgelopen tegen de 39. De volgende dag was alles weer prima. Ze had weer genoeg praatjes. Dus is ze donderdags gewoon weer naar school geweest.
    alles ging ook prima de rest van de week. alleen gister voelde ze weer warm aan en wilde ze op de bank liggen. Ze had 38.2. Vanmorgen was alles weer prima dus was ze naar school gegaan.
    Is er net toch weer gebeld dat ze ziek is. Mijn man is haar nu aan het ophalen.

Wat moeten we hiermee? Dit kennen we verder niet dat ze zo vaak koortsig en ziek is. Nu weer uitzieken en dan hopen dat het goed gaat? Of toch een andere stap zetten?

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Waarschijnlijk pikt ze nu elk virusje op. Ik zou iets geven voor de weerstand. Zelf gebruiken we sambucol, dat is van vlierbessen en er de kindervariant bevat nog vit c.

Beterschap voor Emma.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik laat ze zelf altijd wat langer uitzieken om dit te voorkomen. Woensdag laat in de middag werd mn dochter ziek, hoofdpijn en koorts. Donderdag thuis gehouden en vrijdag lekker laten uitrusten. Het weekend gewoon maar toen ze vanmorgen naar school was geweest kwam ze huilerig en met rode ogen thuis dus heb ik ze vanmiddag thuis gehouden.

4. Ellen291982

Dank jullie wel daar ga ik naar kijken in de winkel.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt met Emma, vandaar.

@suusjeuh je dochter ook weer ziek dus. Ik dacht dat Emma ook echt wel beter was, maar blijkbaar nog niet.

Dank jullie wel!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou een goede multi vitaminen geven. Doe ik ook van september tot mei en eigenlijk zijn mijn mannen nooit ziek. Op af en toe een snotneus na.
    Ik geef de robotjes van Orthica.

6. Ellen291982

Nou we zijn er achter waarom ze steeds koorts heeft. We hadden de ha assistente gebeld en ze wilde dat Emma even kwam. Ze heeft een ontsteking in haar longen.
    Ze heeft een ab kuur meegekregen.

Gelukkig duidelijkheid. Hopelijk slaat de kuur snel aan en is de ontsteking straks weg.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ach beterschap voor je meisje! Logisch dat ze zo ziek was!

8. Ellen291982

Dank je wel.

9. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Maar goed dan dat je even gebeld hebt. Beterschap!!

Deel Deze Pagina