Wanneer klussen jullie na "ovulatiesymptomen of positieve test"?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door merelfox, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merelfox

    merelfox Actief lid

    4 dec 2013
    445
    0
    0
    Ik ben benieuwd wanneer iedereen klust en hoe vaak.

    Ik doe zelf ovulatietesten en tempen. Ik ben nog zoekende hoe ik er het beste mee om kan gaan.

    Wat doen jullie op moment dat je ovulatietest positief is? Gelijk die dag en 2 dagen erna? Of de dag na positieve test en dan twee dagen erna?

    Of als je eisprong voelt gelijk klussen?

    Ik word een beetje verward van de "om de dag" verhalen. Want vertrouw je daar dan op? Word je niet bang als je dan weet wanneer je ovulatie is dat je een belangrijke dag mist?
     
  2. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Als ik een knaller ovulatietest had dan deden we dezelfde avond nog klussen en 2 dagen erna, dat heeft geholpen want we zijn zwanger nu :D
     
  3. uil85

    uil85 Actief lid

    19 feb 2013
    320
    12
    18
    Herkenbaar! Hier deze ronde voor het eerst met ovulatietesten gedaan. Hij was vrijdagochtend positief, donderdagavond en vrijdagavond hebben we geklust. Zaterdagavond kon niet, dus misschien vanavond nog even, en dan hoop ik dat het goed is..Maar hier ook nog wel zoekende..
     
  4. Shaker

    Shaker Actief lid

    14 aug 2014
    231
    0
    0
    Wij in de dagen voor de positieve test al (elke dag) en de dag van de positieve test zelf. En dat heeft ook geholpen :D
     
  5. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.204
    347
    83
    in de vruchtbare dagen om de dag/om de 2 dagen, op de dag van positieve ovutest doen we het ook, dan en dagniet, en de dag daarna wel weer.
    Ook wel eens gehad elke dag.
    we hebben al verschillende dingen geprobeert ;)
     

Deel Deze Pagina