Pijn rechts onder navel (morgen 19 weken)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hellen1971, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oefff...buikpijn. Rechts onder , maar niet in mijn lies. Zou dat ook bandenpijn kunnen zijn? Jah..of een darm die vervelend doet, kan bij mij ook altijd ( ik heb PDS), maar omdat die zich met het groeien van mijn baarmoeder ook verplaatsen durf ik niet te zeggen waar ze nu zitten :.

Het pijnlijke plek zit zo'n 7-10 cm onder mijn navel en dan rechts. Die banden..die zitten toch ook niet alleen aan de onderkant vast?

Het is vervelende pijn. Niet dat ik dubbel loop, maar wel vervelend. Ik merkte het ineens bij de supermarkt, toen ik met mijn buik tegen de opstaande rand van de lopende band stond. Dat doe ik wel vaker ( heb nu eenmaal ook buik van mezelf) en nu had ik ineens zoiets van "AUW!!"

Enig idee of het bandenpijn is of wat anders? Blaas is goed, trouwens. Of is dit nu de start van de beruchte groeispurt rond de 20 weken? Morgen ben ik 19 weken.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

bandenpijn of groeipijn. Het klinkt in elk geval als vervelend voor jou maar het is niet ernstig.

Mirjam

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dank je voor je antwoord. Inmiddels is het nog meer toegenomen en aan beide zijden. Ik wist niet, dat het zo'n zeer kon doen zeg :( ! Zeker na een tijd lopen of als je opstaat. Is er nog iets tegen te doen, anders dan warmte ( want een warme kruik heb ik niet overal bij de hand)

Deel Deze Pagina