felle steken links onderin mijn buik bij NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Miss2015, 11 feb 2016
    Laatst bewerkt: 11 feb 2016
    Zoals te zien in mijn banner, ben ik weer toe aan een nieuwe ronde... Ik zou met een goed nieuws komen maar jammer genoeg is het niet zo gegaan:(... Had deze cyclus ontzettend veel stress.. We hebben maar 2 keer seks gehad en dat ook 2 dagen achter elkaar voor mijn ei...

Maar goed... Ik dacht toch dat het raak zou zijn, want had netjes hoe temperaturen en voelde veel in onderbuik en ook blauwe zichtbare aders op borsten sinds 2/3 dagen... Maar goed het zou dus aan komende NOD liggen natuurlijk... Achteraf kan je niks anders zeggen..

En even een klein vraagje.. Gister had ik echt felle steken links onderin mijn buik, ik dacht woooow wat is dit, ben ik nou zwanger of wat? Ik dacht ook aan een late innesteling.. Maar vandaag is het dus jammer genoeg duidelijk geworden dat het een komende nod was... Had vanochtend ook negatief getest... Dus ja...

Maar toch heb ik deze vraag... Zijn zulke felle steken normaal voor NOD? Heb het namelijk nooit eerder gehad:/... Sinds mijn miskraam heb ik meer pijnlijke menstruatie elke keer, alle keren was mijn menstruatie echt hevig... Duurde ook echt 6/7 dagen, maar mijn vorige menstruatie was weer normaal.., duurde netjes 5 dagen als vroeger...

Dit is alweer ronde 5 na mijn miskraam:(... Ik voel elke keer zoveel maar uiteindelijk is het weer niks, maar deze steken hebben mij echt aan denken gezet.., zal alles oke zijn?!!

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand?

3. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

26 aug 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Hi! Zou me er niet te druk over maken. Sinds mijn mk heb ik er ook af en toe last van. Je bent je oom zo bewust van je lichaam dus alles wat anders is voel je ook. En hoop dat het komt door een zwangerschap. Als je het nu echt niet vertrouwd ga naar de ha. Dan weet je het. Misschien geeft dat beetje innerlijke rust. Probeer iig niet te veel te stressen. Als je veel stress hebt lukt het ook niet. Dus ontspan en probeer te genieten! Komt het vanzelf goed!

4. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Toen ik de felle steken had en door de grond ging was het buitenbaarmoederlijk. Niet dat ik je angst aan wil praten hoor, zal wel meevallen, alleen dat is mijn ervaring met die steken.

Succes!

5. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar dat is toch meestal wanneer je zwangerschap wat verder is??? Maar goed ik ben ongesteld geworden toch.. Dus ja...

Hier is mijn temp kaart

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      7
  6. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik probeer dat... Sowieso is het geen zwanerschap meer want ben wel ongesteld geworden vandaag en vanochtend negatieve test

7. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ah wat vervelend!

Ik had die steken (4 tot) 2 dagen voor NOD als ik het mij goed mag herinneren. (twee keer exact hetzelfde gehad) Toen bloedverlies maar stijgende testen, bleek in mn eileider te zitten. De eerste keer dat dat gebeurde is de zwangerschap zelf weg gegaan, de tweede keer moesten ze via een operatie nog het groeiende embryo verwijderen.

Ik duim mee voor je deze ronde, hopelijk mag het je droom vervullen.

8. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk, op naar volgende ronde, hopelijk dit keer raak💪🏻

Deel Deze Pagina