Hallo, Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Nicole en ik ben 25 jaar. Ik heb 2 kids, zoon Bryan van 7 en dochter Jaimee van ruim 2,5. Nu willen mijn man en ik een derde kindje. Maar dat gaat niet vanzelf, hebben we gemerkt. Ik ben sinds de geboorte van mijn zoon beetje bij beetje, onregelmatig ongesteld geworden, maar sinds dat mijn dochter is geboren, kun je er helemaal geen klok meer op gelijk zetten. Als ik terug kijk naar het laatste jaar, ben ik 2 keer ongi geweest, afgelopen december en afgelopen juni. Nu ben ik 2 weken geleden naar de huisarts gegaan en die heeft mij meteen doorverwezen naar de gyneacoloog. Daar ben ik afgelopen week geweest. Hij heeft een inwendige echo gedaan en gelukkig was alles goed met mijn eierstokken en eileiders. Ik heb 2 soorten tabletten meegekregen. 1 tablet moet ik nu 7 dagen slikken, die wekt een bloeding op. Bij de eerste dag van mijn cycles moet ik de gyn. bellen om een afspraak te maken voor een echo te maken, op de 12e dag, van mijn cycles. Op de 3e dag van mijn cycles moet ik dan starten met die andere pil, tot de 7e dag. Die wekt een eisprong op. Dus hopen dat het na 1 keer meteen raak is... Liefs Nicole
PCO neem ik aan? Heel veel succes met zwanger worden! Neem hier eens een kijkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=3195