Uhhhh.. Ik heb er vorige week een hele duidelijke streep op gehad, terwijl ik toch echt niet zwanger ben.. Maaaaaaaaaar of ze dan meteen onbetrouwbaar zijn?! Normaal had ik ze gewoon omo-wit, dus ik geef ze het voordeel van de twijfel en hou het er maar op dat het een foutieve test is geweest..
Had daar al heel vroeg een mooie roze streep mee! (ong 8 dpo). Maaaaarrr heb ook vaak genoeg indrogers ermee gehad, en die waren gewoon roze.... Maar heb ik met heel veel testen. En het werd bij mij pas altijd duidelijk ver na afleestijd (ook toen ik zwanger was), dus dat vind ik het nadeel van deze testen, duurt heel lang voordat je ze kan aflezen. Vind de midstreams van z&k wel het fijnste naast die van kruidvat 2v5
Ik weet waar je aan denkt, maar de 2v5 van de Kruidvat was omowit (meteen erna gedaan met dezelfde urine), overigens had ik ook een mega tuur streepje op de dipstick van Z&K, die vertrouw ik dus echt niet, daar heb ik het wel vaker op gehad..
Ik vind het de meest prettigste testen. Heel gevoelig en bij mij altijd omowit geweest als ik niet zwanger was.
Wat maf he dat bij de een er altijd vals posi tuurstreepjes komen terwijl ze bij de ander omowit zijn bij niet zwanger
Ik heb er slechte ervaringen mee! Duidelijke streepjes en kv negatief. Je kunt het altijd zelf proberen want lees ook vaak dat ze geen streepjes geven.. En als ze posi zijn ff een kv 2v5 doen.. Beetje omslachtig maar goed haha misschien werken ze bij jou wel. Succes!!
Ik heb er positieve ervaringen mee. Duidelijke streep 3 dagen voor NOD. En kV 2 voor 5 onduidelijker. Ik was echt zwanger! De streepjes op de midstream van z en k liepen mooi op.