onveilige seks tijdens ovulatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzanned, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanned

Suzanned Nieuw lid

6 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste iedereen,

Ik heb een vraag, ik heb afgelopen zondag onveilige seks gehad met mijn vriend. Nu schrok ik daar na afloop toch een beetje van, we hadden het natuurlijk veilig moeten doen maar dit hebben we toch niet gedaan... stom.
    NU ben ik best wel bang dat ik zwanger ben. Ik heb uitgerekend dat mijn ovulatie tussen 3 en 5 maart valt. Dus we hebben vlak daarvoor of dezelfde dag seks gehad.. Nu heb ik pas dinsdag middag een morning afterpil genomen. Ik durfde er eerst niet om, maar daardoor is de werking natuurlijk wel erg afgenomen... Ik had maandag en dinsdag wel wat kramp in mijn buik.
    Hoe groot achten jullie de kans dat ik nu zwanger ben?

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Zo snel zul je nog geen symptomen hebben hoor :) Kans is nu aanwezig natuurlijk dat je zwanger bent, al is de kans wel flink afgenomen nu je map hebt genomen, maar daarover weet ik de werking niet als je hem een paar dagen later neemt.. Over 2 weken even een testje doen, meer zekerheid kunnen wij je helaas ook niet geven ;)

3. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Suzanned

Ik zou me niet te veel zorgen maken, mornig after pil werkt als je hem binnen 72 uur (3 dagen) na de onbeschermde seks inneemt. Misschien even de bijsluiter lezen.... staan ook je bijwerkingen in ;)

Succes!

4. Suzanned

Suzanned Nieuw lid

6 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor de reacties, dat lucht wel een beetje op. Ik zal na mijn menstruatie afwachten en als het lang duurt een test doen.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Schrik ook niet als je menstruatie later komt dan je gewend bent. Dit hoeft niet te betekenen dat je zwanger bent, maar kan ook een bijwerking zijn van de MAP. De MAP kan je cyclus door de war schoppen.

Deel Deze Pagina