Hallo dames, Even een vraagje. In Juni moet mijn mirena-spiraal eruit en gaan we beginnen aan een 2e wondertje(ook ineens laatste). Nu was mijn vraag: 1) Hoe lang moeten wachten op je "normale menstruatie/cyclus" ? 2) Na hoeveel rondes was je zwanger ? Alvast bedankt, wij tellen de weken af naar onze start
na ongeveer 3 maanden redelijk normale cyclus, en het duurde 6 rondes voordat ik zwanger was nu zitten we in ronde 5
1. Na 3 maanden kwam er regelmaat in. 2. Na 52 maanden is het uiteindelijk met de 2e icsi poging en 3e cryo poging gelukt. Ronde 39 en 40 ook zwanger geweest maar dat werden een vmk met 6.4wk en een missed abortion met 11.3wk (ook beide niet spontaan maar een cryo)
Hallo dames, Ik weet niet of iedereen de vraag wel juist begrepen heeft? Ik vraag specifiek hoe lang het duurde eer je zwanger was na een mirena spiraal gehad te hebben?? Dus niet na de pil of andere ac. Grtjs
Beide kinderen 3e ronde, waarvan de eerste na een Mirena. Februari was die eruit, de februari daarna was ik bevallen Sindsdien alleen condooms en gebrek aan cyclus door borstvoeding als bescherming gebruikt, maar weet nog wel dat ik heel bang was dat de boel het niet meer zou doen door de Mirena. Onterechte angst, lopen 2 geweldige meiskes rond hier
TS, Ik zou het in je titel van het topic aanpassen, want ik las dat pas bij je bericht, en je ziet eerst de poll. Er zijn nogal veel van dit soort polls, lang niet iedereen leest de achtergrond van de vraag.